    Date: Tue, 15 Oct 2013 12:57:27 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zasilanie diód LED COB

    W dniu 15.10.2013 12:43, Mirek pisze:
    > On 15.10.2013 09:33, BartekK wrote:
    (...)
    dziękuję za wszystkie rady, ale wolałbym od elektroników dowiedzieć się
    czy warto inwestować w COBy czy lepiej w latarki rowerowe. skoro
    rowerowe mają 3W z 3.7V, to myślałem ze z 12 tym bardziej _łatwo_
    wyciągnę więcej.

    ToMasz

    PS mam ciasno. w jednym miejscu nawet tak ciasno, że muszę składać
    obydwa lusterka, ale tam zrobiłem sobie "szyny" wjazdowe. Ewentualna
    kamera byłaby czarnobiała, doświetlana przez diody podczerwone, wiec
    widać będzie dobrze, ale nie wiem _ ile będzie widać _ Po prostu miejsce
    zamocowania kamery nie będzie dowolne, wiec co... 180stopni widoczności?
    to sie nie uda. Na kursie uczono mnie że patrzy się prze szybę.
    dlaczego? Bo można centralnie wjechać w słup którego nie było widać w
    lusterkach, choć z drugiej strony, jak jest ciasno - przez szybę mały
    pachołek też moze być niewidoczny. tak czy siak - piewsze oświetlenie,
    potem kamera, potem.... nie wiem.