  • Data: 2013-10-18 11:53:56
    Temat: Re: zasilanie diód LED COB
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-14 17:28, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > chcę zrobić mocne oświetlenie z tyłu samochodu, podczas cofania.
    > dodatkowe lampy "ala fiat 126p" odpadają. skłaniam się ku zamontowaniu
    > ledów w miejsce standardowych żarówek. oczywiście ledy do samochodów
    > odpadają, bo poprostu są słabe. "kukurydza" z diodek smd zamiast żarówki
    > 21 wat- to jakiś żart.
    > Wymyśliłem sobie LEDy COB czyli takie struktury wielkości monety.
    > niestety mam zagwózdkę związaną z zasilaniem. taka dioda będzie wymagała
    > oczywiście stałego prądu, ale wtedy napięcie zasilające będzie około
> [...]

    Jeśli masz jakiś dryg do majsterkowania to użył bym diody Cree XP-G z
    optyką Ledil C12219_STRADA-A2 lub podobną niesymetryczną szerokokątną.
    Będziesz miał pięknie oświetlony cały tył za autem, świeci to to na
    144x72 stopnie.
    Nie da Ci tego żadne gotowe rozwiązanie.
    Pamiętaj tylko kolor pomiędzy Neutral a Warm White.
    Ja jakoś przy Cool White mam wrażenie, że niekoniecznie poprawnie
    dostrzegam szczegóły.

    --
    AWa.