  • 11. Data: 2009-08-28 07:23:43
    Temat: Re: zasilanie awaryjne do routera?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 27 Aug 2009 15:00:01 +0200, "Feromon" <f...@o...pl> wrote:

    >Non stop to też nie dobrze - raz na dobę minuta przerwy, to się nie będzie
    >zawieszał :))

    A co to za router co to ciągle go trezba restartowac że się wiesza? Ja
    bym go z tego powodu wymienił. ;-) Mam kilkanaście róznych (TP-Link,
    Linksys, Asus, software-owyna Mikrotiku, jakies Adaxy etc.) i jedynie
    z DLink-ami miałem problemy tego typu. Ja mam taką opinię że DLink
    robił fajny sprzęto do sieci ale na WiFi mu nie poszło. A ich sprzęt
    znam naprawde długo - mniej wiecej od czasu jak wypuścili sieciowe
    karty Ethernetowe DE100 chodzące fajnie w komputerach XT. ;-)

    Zdrówko

  • 12. Data: 2009-08-28 21:23:28
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:g81f95d45nqtfsepvhr88veprokpro9kjl@4ax.com...

> [...]
    > znam naprawde długo - mniej wiecej od czasu jak wypuścili sieciowe
    > karty Ethernetowe DE100 chodzące fajnie w komputerach XT. ;-)

    Wiesz... generalnie chyba lepiej zrestartowac jak nikt nie pracuje, niz sie
    wkurzac podczas korzystania...
    Nawet prewencyjnie chyba warto, bo zawsze tam jakis OS siedzi...

    A co do DLinka - cos mi sie kojarzy, ze on pare lat temu odkupil od Intela
    dzial sieci komputerowych (takze karty Intela byly supportowane w DLinku)...
    A ja z kolei bardzo dobrze wspominam produkty sieciowe Intela. Oczywiscie to
    bylo jeszcze przed wifi...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 13. Data: 2009-08-29 08:22:49
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    nom pisze:

    > No to wywal przetwornicę z UPSa

    Wiesz, takie przerabianie UPSa on-line jest nieopłacalne ;)
    A jak wywali przetwornicę z line-interactive, to po roz-
    ładowaniu akumulatora przestanie mu wszystko działać...

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 14. Data: 2009-08-29 09:08:55
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czyli masz jakąs neostradę, działającą bez osobnego zasilania?
    Co do laptopa wystarczyłby modemorouter zasilany przez USB
    JaC

    -----

    > Jedynie nieco denerwujące jest to, iż przy każdym wyłączeniu prądu automatycznie
    nie mam Internetu w całym domu, a wystarczyłoby skorzystać z laptopa czy PDA.

  • 15. Data: 2009-08-31 10:07:41
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 28 Aug 2009 23:23:28 +0200, "Michal AKA Miki"
    <j...@...onetu.pl> wrote:

    >Wiesz... generalnie chyba lepiej zrestartowac jak nikt nie pracuje, niz sie
    >wkurzac podczas korzystania...
    >Nawet prewencyjnie chyba warto, bo zawsze tam jakis OS siedzi...

    No to kiepski OS siedzi jak trzeba resetować. Zerknąłem na uptime
    najbliższego Linksysa WRT54 - 472 dni ;-) Najbliższy Mikrotik niewiel
    ponad 70 dni ale to tylko dlatego ze w czerwcu było przerabiane
    zasilanie w miejscu gdzie on stoi.

    >A co do DLinka - cos mi sie kojarzy, ze on pare lat temu odkupil od Intela
    >dzial sieci komputerowych (takze karty Intela byly supportowane w DLinku)...

    DLink od lat 80-tych robił urządzania sieciowe samodzielnie - jako
    jeden z pierwszych w oparciu o chipsety Realtec-a. W czasach gdy inni
    producenci ich nie używali.

    Zdrówko