  • 1. Data: 2009-08-26 15:53:59
    Temat: Jak zmniejszyc plik stronicowania ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    Da sie jakos zmniejszyc plik stronicowania, ktory ma rozmair nadawany
    automatycznie przez system (Vista) ? Aktualnie plik u mie ma 3 GB. Dodalem
    RAMu do kompa (aktualnie 2 GB) a on ani drgnal. Przypuszczam, ze za jakis
    czas system siekapnie i go troche zmniejszy. A nie da sie jakos wymusi tego
    wczesniej ?

    Fantom
    ps. Nie chce ustawiac recznie wielkosci pliku.

  • 2. Data: 2009-08-26 16:10:13
    Temat: Re: Jak zmniejszyc plik stronicowania ?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Fantom pisze:
> [...]
    > wymusi tego wczesniej ?
    >
    > Fantom
    > ps. Nie chce ustawiac recznie wielkosci pliku.
    Po pierwsze pisz na właściwe grupy dyskusyjne (tak na przyszłość)
    Po drugie - wyłącz tymczasowo w ogóle plik stronicowania, zrestartuj
    komputer, usuń go fizycznie (jeśli sam nie zniknie), i spowrotem włącz
    to się sam utworzy z nowym rozmiarem (na auto, jak tak bardzo lubisz,
    ale to zły pomysł, hint:jego defragmentacja).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-08-26 16:10:43
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-08-26 17:53, Użytkownik Fantom napisał:
> [...]
    > Dodalem RAMu do kompa (aktualnie 2 GB) a on ani drgnal. Przypuszczam, ze
    > za jakis czas system siekapnie i go troche zmniejszy. A nie da sie jakos

    NTG, na grupie dotyczącej visty nie wiedzieli ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-26 16:23:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h73ls7$kgs$...@n...mm.pl...
> [...]
    > tego wczesniej ?
    >
    > Fantom
    > ps. Nie chce ustawiac recznie wielkosci pliku.

    Musisz wymienić kartę graficzną.

  • 5. Data: 2009-08-26 17:44:58
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

> [...]
    > tego wczesniej ?
    >
    > Fantom
    > ps. Nie chce ustawiac recznie wielkosci pliku.

    Ups. Sorry wszystkim. Akurat zajmowalem sie tymi pamieciami i dlatego do
    glowy przyszla mi ta grupa :) Juz przenosze tema na os.*

    Fantom

  • 6. Data: 2009-08-26 17:46:13
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:h73ls7$kgs$...@n...mm.pl...

    > Musisz wymienić kartę graficzną.

    Akurat tu bardziej prawidłowa propozycja to wymiana dysku ;-)

  • 7. Data: 2009-08-26 18:03:05
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Fantom" napisał:
> [...]
    > RAMu do kompa (aktualnie 2 GB) a on ani drgnal. Przypuszczam, ze za jakis
    > czas system siekapnie i go troche zmniejszy. A nie da sie jakos wymusi

    wywal ten plik w holerę (wyłącz go) po co ci on?:O)

    > ps. Nie chce ustawiac recznie wielkosci pliku.

    jak już ci jest potrzebny to ustaw sobie ręcznie na tyle ile chcesz w czym
    problem?

    p.s. chyba nie ta grupa?:O)

  • 8. Data: 2009-08-26 19:31:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:h7405u$eng$...@a...news.neostrada.pl

    > wywal ten plik w holerę (wyłącz go) po co ci on?:O)

    Przy viście? Ma za mało ramu. Nawet na XP z 2 GB ram na pokładzie i bez swap
    czasami potrafi zabraknąć pamięci.

  • 9. Data: 2009-08-26 21:28:25
    Od: kamilk <k...@w...to_wseip.edu.pl>

    BQB wrote:

    > Akurat tu bardziej prawidłowa propozycja to wymiana dysku ;-)

    dla pewności warto wymienić też zasilacz i przelutować kondensatory ;)

    PS. sorry, nie mogłem się powstrzymać ;)

  • 10. Data: 2009-08-26 22:42:57
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "qwerty" napisał:
    > Przy viście? Ma za mało ramu. Nawet na XP z 2 GB ram na pokładzie i bez
    > swap czasami potrafi zabraknąć pamięci.

    oj przesadzasz:O)
    jeśli ktoś używa strasznie pamięciożernych aplikacji to powinien sobie
    dokupić ramu i po problemie, bo po co rzeźbic ten dysk?