  • 1. Data: 2009-08-26 21:17:03
    Temat: Gdzie porównanie procesorów?
    Od: Tomek <n...@n...no>

    Szukam strony, gdzie mógłbym wybrać kilka procesorów i zobaczyć wyniki
    benchmarku dla każdego z nich. Wiele programów ma możliwość wysyłania
    wyników do internetu, a ja chciałbym przejrzeć sobie te dane dostarczone
    przez użytkowników.

  • 2. Data: 2009-08-26 21:58:12
    Temat: Re: Gdzie porównanie procesorów?
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Wed, 26 Aug 2009 23:17:03 +0200
    Tomek <n...@n...no> wrote:

> [...]
    > wyniki benchmarku dla każdego z nich. Wiele programów ma możliwość
    > wysyłania wyników do internetu, a ja chciałbym przejrzeć sobie te

    Może Toms Hardware CPU Charts?
    http://www.tomshardware.com/charts/processors,6.html

    Konrad 'd3viCe' Pióro

  • 3. Data: 2009-08-26 22:59:57
    Od: Tomek <n...@n...no>

    On 2009-08-26 23:58, Konrad 'd3viCe' Pióro wrote:

    > Może Toms Hardware CPU Charts?
    > http://www.tomshardware.com/charts/processors,6.html

    Mniej więcej o to właśnie chodziło, tylko że wybór procesorów jest dość
    ograniczony i nie można porównać modeli z różnych lat. Był kiedyś taki
    program (Aida albo Everest?), gdzie wysyłało się swoje wyniki do
    internetu i można było porównać je z wynikami innych użytkowników.

  • 4. Data: 2009-08-27 06:23:14
    Od: "Przemek M" <p...@a...com.pl>

    SisSoftSandra ?

  • 5. Data: 2009-08-27 15:46:31

> [...]