  • Data: 2012-04-05 22:40:56
    Temat: Re: zasilacz do pc
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-05 00:07, PiteR pisze:

    > no powiedzmy że kupię sobie taki
    > http://www.proline.pl/?p=OCZ+ZS550W-EU
    >
    > ciekawe czy ma chociaż soldermaskę? ;)
    > ma dużo dziurek to pewnie da się podejrzeć.

    http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/201
    2/Test_25_PSU/photo/test_psu_650w_750w_antec_corsair
    _bequiet_enermax_fsp_lepa_cougar_ocz_seasonic_therma
    ltake_tagan_xfx_245m.jpg
    http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/201
    2/Test_25_PSU/photo/test_psu_650w_750w_antec_corsair
    _bequiet_enermax_fsp_lepa_cougar_ocz_seasonic_therma
    ltake_tagan_xfx_247m.jpg
    http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/201
    2/Test_25_PSU/photo/test_psu_650w_750w_antec_corsair
    _bequiet_enermax_fsp_lepa_cougar_ocz_seasonic_therma
    ltake_tagan_xfx_246.jpg
    http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/201
    2/Test_25_PSU/photo/test_psu_650w_750w_antec_corsair
    _bequiet_enermax_fsp_lepa_cougar_ocz_seasonic_therma
    ltake_tagan_xfx_248.jpg

    To jest akurat ZS 650W w środku. Jak dla mnie - bez rewelacji, nie widać
    tu żadnej kosmicznej technologii, pojedyncza jedna główna przetwornica
    robiąca wszystko na raz (i 3.3v z 5v robione później) te same błędy
    konstrukcyjne co w wszystkich tanich zasilaczach. Np te elektrolity na
    wyjściu, ukryte miedzy pęczkami przewodów - prędzej czy później zarosną
    kurzem, zgrzeją się i będą spuchnięte.

    Swoją drogą mam w szafie właśnie OCZ stealth Stream 2 700W, do
    testowania mocnych zestawów. Działa, ok, ale mała pułapka - jak OCZ
    zrobił zasilacz 700W? Wziął zasilacz 600W (dokładnie, nie ma różnic na
    PCB) i zmostkował mu regulator temperaturowy wiatraka. Wiatrak daje cały
    czas taki przeciąg, że tapety ze ściany zrywa za komputerem. Czyli model
    600W = 700W tyle że ciszej chodzący jak jest słabiej obciążony...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173