  • 21. Data: 2014-06-19 15:40:13
    Temat: Re: zasilacz
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    po grancie dla pedałów!

  • 22. Data: 2014-06-19 15:48:38
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-06-18 17:28, feldmarszałek tusk pisze:
    > skończyłem politechnikę warszawską

    Z twoim poziomem wiedzy to niemożliwe. Chyba, że wykładasz chemię, ale
    na półki w biedronce:-)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 23. Data: 2014-06-19 15:50:56
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    amen...

  • 24. Data: 2014-06-19 17:19:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jingiel,

    Thursday, June 19, 2014, 3:48:38 PM, you wrote:

    > Z twoim poziomem wiedzy to niemożliwe.

    Cóż... ,,Pomiary zespolonej przenikalności elektrycznej cienkich warstw
    dielektrycznych w paśmie mikrofalowym"

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2014-06-19 17:25:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    > Cóż... ,,Pomiary zespolonej przenikalności elektrycznej cienkich warstw
    > dielektrycznych w paśmie mikrofalowym"

    Ale jaja - chyba go własny promotor splagiatował...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2014-06-19 17:39:49
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "feldmarszałek tusk" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > skończyłem politechnikę warszawską i takiego kurestwa z jakim się tam
    > spotkałem to nie życzę nikomu...

    Lepiej sprecyzuj, skończyłeś nie politechnikę, tylko z politechniką. A
    kurestwo dlatego, że Ci ktoś powiedział, że z zespołem Downa (nie obrażając
    muminków) i trzech klasach szkoły specjalnej to nie ma szans na
    studiowanie....
    Ty jesteś taki elektronik, jak ten muminek z Klanu Casanową....

  • 27. Data: 2014-06-20 19:43:36
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    tak, po/eu ma zawsze rację...

  • 28. Data: 2014-06-20 20:00:35
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jingiel napisał:

    > Z twoim poziomem wiedzy to niemożliwe. Chyba, że wykładasz chemię, ale
    > na półki w biedronce:-)

    Politechnikę można również zakończyć przez absolutorium - "Proszę mi się
    tu absolutnie więcej nie pokazywać" :-)

  • 29. Data: 2014-06-21 14:31:24
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-06-20 19:43, feldmarszałek tusk pisze:
    > tak, po/eu ma zawsze rację...

    No, widzisz, myślałeś, że jesteś wielkim elektronikiem z aspiracjami na
    polibudę, a ty nawet zasilacza nie ogarniasz.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 30. Data: 2014-06-22 15:41:48
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    Roman taki z Ciebie powski intelektualista, a na żartach się nie znasz...
    sory, nie wiem czemu Ty jesteś na mnie obrażony, no ale trudno.

    pamiętam wykład na PW na temat przetwornic impulsowych... wykładowca
    (PO) poświęcił im aż 15 minut... podczas których tłumaczył, że
    przetwornica to filtr LC prostujący napięcie prostokątne generowane
    przez trazystor... nieźle się na tym wykładzie ubawiłem... ale jak
    spojrzałem na salę, to licealiści słuchali tych prawd objawionych z
    wypiekami na twarzach... później oni dostali piątki ja ja nie...

    przy okazji, Ktoś wie w końcu jakie znaczenie ma ten kondensator na
    wyjściu przetwornicy? bo teraz sobie właśnie uświadomiłem, że po
    włączeniu diody tworzy się obwód rezonansowy... jak to obczaić (i wzorkami)?