  • 11. Data: 2014-06-18 18:18:16
    Temat: Re: zasilacz
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-06-18 16:59, feldmarszałek tusk pisze:
    > może mi Ktoś odpowiedzieć, po chuj ten ferryt i czy mogę go wywalić?
    To jest zasilacz impulsowy więc generuje zakłócenia. Aby te zakłócenia
    zmniejszyć... Czy można wywalić to się okaże po wywaleniu. Ale niestety
    najczęściej łatwiej ferryt zdjąć, niż go potem założyć. Więc lepiej zostaw.

  • 12. Data: 2014-06-18 18:20:45
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dodam jeszcze, że moim ulubionym hobby jest wnikliwa obserwacja
    przejawów kompetentnej wolności wyzwolonego wspólnego zjednoczonego
    rynku wspólnoty europejskiej...

  • 13. Data: 2014-06-18 18:21:19
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    muszę zmienić końcówkę, a jest za mało kabla za ferrytem...

  • 14. Data: 2014-06-18 22:55:13
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    W dniu 2014-06-18 18:18, Andrzej pisze:
> [...]
    > zmniejszyć... Czy można wywalić to się okaże po wywaleniu. Ale
    > niestety najczęściej łatwiej ferryt zdjąć, niż go potem założyć. Więc
    No nieeee. Andrzej przegrałeś.
    Zabawa polega na tym żeby nie odpowiedzieć na jego durne pytania
    zadawane bez używania wielkich liter. A przynajmniej nie udzielić mu
    właściwej odpowiedzi. W tym wątku niestety przegrałeś :) ale zobaczymy
    kto polegnie w następnym :)

    Pozdrawiam. PK.

  • 15. Data: 2014-06-19 00:12:28
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-06-18 18:21, feldmarszałek tusk pisze:
    > muszę zmienić końcówkę, a jest za mało kabla za ferrytem...

    Użyj przejściówki PO->PiS.

    --
    Michał

  • 16. Data: 2014-06-19 00:16:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Lankosz napisał:

    > Użyj przejściówki PO->PiS.

    Dość trudno osiągalne. W druga stronę, to może być na przykład
    Kamiński (Michał).

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2014-06-19 00:26:03
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > Dość trudno osiągalne. W druga stronę, to może być na przykład
    > Kamiński (Michał).

    W Warszawie w pawilonie na Wiejskiej?

    --
    Michał

  • 18. Data: 2014-06-19 00:37:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Lankosz napisał:

    > W Warszawie w pawilonie na Wiejskiej?

    No właśnie jakoś mu się nie udłao załapać. Próbowano umieścić go
    w tym brukselskim, ale też nie wyszło. Więc chwilowo bezrobotny.

    --
    Jarek

  • 19. Data: 2014-06-19 03:25:07
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No nieeee. Andrzej przegrałeś.

    Przypuszczam, że po prostu nie zakumał, na czym polega zabawa...
    A przy okazji - może by jakoś punktować, np. każdy dodatkowy post bez
    odpowiedzi +10, następna doba +50, doprowadzenie do wyzwisk + 100.
    Czy jakoś tak.

  • 20. Data: 2014-06-19 09:26:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Thursday, June 19, 2014, 12:16:38 AM, you wrote:

    > Dość trudno osiągalne.

    Gowin się dopasuje...

    [...]

    --