  • Data: 2009-02-18 15:15:35
    Temat: Re: zasady publikacji zdjęć
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-02-18 15:34:30 +0100, "AdamCCS" <c...@e...pl> said:

    > ===
    > Mowa o prawach autorskich i majątkowych czyli tych najważniejszych,
    > które mogą czasem dać dochód. Osobiste to tu praktycznie się nie liczą.

    Jak już napisali inni - nie.

    > Oczywiście, że będę próbował swoje interesy obronić ale chciałem
    > podnieść ten temat bo wiele osób spotykają chyba podobne propozycje
    > i ciekawi mnie jak inni na to reagują. Robiąc same knoty to też chyba nie
    > warto w coś podobnego wchodzić bo nawet nie można odwołać publikacji, która
    > nie będzie nam przysparzać splendoru albo publikujący zniekształci naszą
    > pracę bo przejął prawo do tego, a zrobi to z uszczerbkiem podpisując naszym
    > imieniem ...

    Ale wiesz, nie ma obowiązku podpisywanie czegokolwiek. Jak Ci się nie
    podobają warunki, to się na nie zgadzaj, zaproponuj własne, którę będą
    chroniły Twoje interesy. Na które oni się mogą nie zgodzić - i albo się
    wypną, albo będą negocjować - ot, wolny rynek kapitalizm i takie tam
    banały. Nigdzie nie ma przymusu przystępowania do interesu z kimbądź,
    na jakichbądź warunkach. Tak więc niespecjalnie rozumiem o co chodzi...

    de Fresz