-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: żarówki postojowe W5W ktoś je testował ?
Date: Fri, 11 Feb 2011 10:33:08 +0100
Organization: Squadack
Lines: 26
Message-ID: <6...@p...pl>
References: <iipbe9$rkj$1@newsread1.aster.pl> <iipmco$au$1@inews.gazeta.pl>
<iiselb$u3b$1@mx1.internetia.pl> <iisioh$1i6$1@inews.gazeta.pl>
<4d524d65$1@news.home.net.pl> <ij114c$rjv$1@news.onet.pl>
<4d543c86$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>
<ij1hjm$1ac$1@inews.gazeta.pl> <4d54ef8b$1@news.home.net.pl>
<1...@p...pl> <4d54fc30$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1297416790 17420 87.205.121.39 (11 Feb 2011 09:33:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Feb 2011 09:33:10 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4d54fc30$1@news.home.net.pl>
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
X-User: squadack
X-Comment-To: Piotr Gałka
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:604656
[ ukryj nagłówki ]Hello Piotr,
Friday, February 11, 2011, 10:08:13 AM, you wrote:
>>> W S-maxie w ogóle nie ma dojścia do klemy ujemnej. Do ewentualnego
>>> podłączenia kabli rozruchowych jest specjalny zacisk na karoserii (też
>>> nieźle ukryty) bo nie ma szansy sięgnąć klemy ujemnej (jest na głębokość
>>> długości akumulatora schowana pod przednią szybę).
>>> Więc jedyna metoda odłączenia polega na grzebaniu przy dodatniej, bez
>>> odłączenia ujemnej (dotychczas nie próbowałem). No chyba że kable są tak
>>> długie, że można odkręcić i wysunąć go, ale 1. Nie sądzę, 2. Chyba silnik
>>> przeszkadza ;-).
>> Znaczy twierdzisz, że się nie da wyjąć akumulatora?
> Nie zauważyłeś: " ;-)" ?
> Znaczy, że wyjęcie nie wydaje się trywialne.
Mam dość bogatą wyobraźnię i skoro we współczesnych samochodach żarówki
trzeba wymieniać w serwisie, to może być kiedyś i tak, że do wymiany
akumulatora trzeba będzie demontować silnik... Pomysły księgowych,
projektujących obecnie wszystko, są nieodgadnione.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.11 09:37 Piotr Gałka
- 11.02.11 09:58 J.F.
- 11.02.11 10:29 Wmak
- 11.02.11 10:47 Piotr Gałka
- 11.02.11 11:13 J.F.
- 11.02.11 11:46 RoMan Mandziejewicz
- 11.02.11 12:00 Piotr Gałka
- 11.02.11 12:04 Piotr Gałka
- 11.02.11 12:29 J.F.
- 11.02.11 12:42 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8080
- Portowanie CP/M
- radyjko
- Re: Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- Akumulatory VRLA
- ładowarka zmarła
- Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- nawigacja satelitarna
- SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- Głośnik piezoelektryczny
- Mala autonomiczna kamera monitoringu
- czas na emeryturę i EB
- Generowanie sumy kontrolnej z fragmentu pliku bin
- Re: Mala autonomiczna kamera monitoringu
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=