  • Data: 2011-02-11 09:33:08
    Temat: Re: żarówki postojowe W5W ktoś je testował ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Friday, February 11, 2011, 10:08:13 AM, you wrote:

    > Nie zauważyłeś: " ;-)" ?
    > Znaczy, że wyjęcie nie wydaje się trywialne.

    Mam dość bogatą wyobraźnię i skoro we współczesnych samochodach żarówki
    trzeba wymieniać w serwisie, to może być kiedyś i tak, że do wymiany
    akumulatora trzeba będzie demontować silnik... Pomysły księgowych,
    projektujących obecnie wszystko, są nieodgadnione.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl