  • Data: 2012-08-24 22:51:51
    Temat: Re: "żarówki" LED - czego moc?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > 15lm/W to nic. Takiego gówna bym nie kupował. Ja mam o mocy 6W (wg
    > opakowania) i mają 600lm.

    Problem polega na tym, że potrzebuje tych ledów do oświetlenia
    zakamarków wokół domu, przy domu mam ogród z bardzo gęstą i wysoką
    roślinnością praktycznie tylko przejścia miedzy roślinami bez połaci
    trawnika co uniemożliwia łatwe oświetlenie okolicy jedną czy dwoma
    lampami a światła potrzebuje tylko tyle, żeby widzieć gdzie idę i nie
    chcę żeby oświetlenie wokół domu świeciło mi w okna więc chciałbym na
    rogach domu i w kilku miejscach w ogrodzie którymi się chodzi zrobić
    małe lampki w których łączny pobór mocy nie przekraczał by 10-15 W. Tam
    gdzie mieszkam w nocy jest czarno jak u afroeuropejczyka w d., może za
    wyjątkiem pełni księżyca w bezchmurną noc. Dawniej kiedy rośliny były do
    kolan jedna 20 watowa świetlówka przy furtce załatwiała sprawę, teraz po
    zmroku wszędzie ganiam z latarką.