    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zarowki
    Date: Sun, 18 Apr 2010 19:07:25 +0000 (UTC)

    Pan Maciek napisał:

    > No właśnie - póki co płacisz dwa złote więcej i to nie jest jeszcze
    > bolesne. Idąc dalej tym samym torem, pokrętne przepisy będą sie
    > rozszerzać a my będziemy płacić coraz więcej za tę pseudo ekologię.

    Zapłacę te dwa złote, nie zbiednieję. Jeśli komuś strasznie zależało
    na tym, by świeciło mniej żarówek, to to ten cel również został
    osiągnięty. To jest jakiś kompromis, a ja jestem człowiek kompromisu.

    Ten sam cel można było osiągnąć wprowadzając podatek od luksusu dla
    tych, którzy chcą jak dawniej świecić żarówkami. Muszę pochwalić
    urzędników za to, że tego nie zrobili. Pieniądze z podatków, jak
    wiadomo, zostałyby zmarnowane. A tak, trafią w ręce obrotnych
    i inteligentnych przedsiębiorców. Ci z reguły wiedzą co z nimi zrobić,
    więc moja nadzieja nie gaśnie.

    > Lekko się zdenerwowałem,

    Niesłusznie. To szkodzi zdrowiu. Ale dobrze, że tylko lekko.

    > gdy doszło do mnie, że samochody wojskowe z silnikami diesla też muszą
    > mieć te same bajery, katalizatory i inne takie, jak cywilne. Wyobraź
    > sobie, że w czasie wojny trzeba naprawić o wiele bardziej skomplikowany
    > mechanizm, ewentualnie w trakcie działań wojennych kierowcy zapali się
    > kontrolka informująca o konieczności wymiany/regenracji katalizatora.
    > To by może i nawet było śmieszne...

    Dożyliśmy takich czasów, że wojsko może być już tylko śmieszne. Przecież
    jak się uprą, to i tak nas wszystkich w trymiga unicestwią. A wtedy
    będzie nam wszystko jedno, czy z katalizatorem czy bez. Najwyżej jak
    im to wszystko się rozkraczy, to będą się na placu boju dźgać dzidami.
    Też bez różnicy -- jednak z lekkim wskazaniem na dzidy.

    > Maciek
    > P.S.: Może by tak wprowadzić ekologiczną amunicję bezołowiową?

    Gdzieś już czytałem o ekologicznej amunicji. Ale to chyba dotyczyło
    myśliwych. Pewnie jest jakaś dyrektywa, że zając musi być bezołowiowy.

    Jarek

    --
    Ja się do takich reczy nie mieszam, z tym niech mnie każdy pocałuje w dupę.
    Do takich rzeczy mieszać się nie warto, bo można grubo oberwać. Jakieś tam