  • Data: 2010-04-17 22:10:23
    Temat: Re: zarowki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciek napisał:

    > Pewnie tak, tylko dlaczego ja mam płacić za możliwosć obejścia durnych
    > przepisów?

    Bo ktoś musi. Przecież chcemy być niezależni i wolni od zewnętrznych
    wpływów. A te durne przepisy, to dzieło durnych urzędników. Naszych
    urzędników. Krew z krwi naszej. Sami im daliśmy władzę, teraz za to
    płacimy. Nie uważam, że jest strasznie źle i okropnie, bilans jest
    raczej pozytywny. Ale jeśli ktoś wyprawia idiotyzmy, to nie widzę
    powodów, by w takiej sytuacji nie reagować we właściwy sposób. Wciąż
    chyba najtaniej jest zapłacić te dwa złocisze dla świętego spokoju.
    Ale jak proporcje zaczną się zmieniać i kretyństwa przeważą nad
    pozytywami, to trzeba będzie z tym coś zrobić. Ale to będzie kosztować
    znacznie więcej.

    --
    Jarek