  • Data: 2009-09-02 12:21:56
    Temat: Re: zarowki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert_J napisał:

    > Szczerze mówiąc to nadal niewiele wynika i tak naprawdę nie wiadomo o co
    > chodzi. Na mój gust o kasę :-). Oficjalna wersja dla mas to oczywiście
    > ochrona środowiska ;-).

    To ja jeszcze raz zacytuję (o żarówkach 100W sprzedawanych po 1.09.2009,
    z rozporządzenia KE) -- "podaje się w sposób wyraźny i dobrze widoczny
    następujące informacje: a) ich przeznaczenie; oraz b) informację, że
    lampa nie nadaje się do oświetlenia pomieszczeń domowych".

    Dlaczego rozporządzenie komisji każe *kłamać* w informacji przeznaczonej
    dla konsumenta? Jak to się "nie nadają", skoro jeszcze w poniedziałek się
    nadawały? I nadawały się świetnie przez ostatnie sto lat.

    --
    Jarek