  • Data: 2009-09-02 14:04:09
    Temat: Re: zarowki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7lega$ao4$1@inews.gazeta.pl...
    > Podobnie jest z akumulatorkami, tu też sprawa nie wygląda tak
    > pięknie jak to się powszechnie mówi. Okazuje się że utylizacja
    > zużytych aku (mówię o AA, AAA itp) jest znacznie bardziej
    > upierdliwa niż zwykłych bateryjek, a mit o "1000-krotnym
    > ładowaniu" to tylko

    Spojrz jednak na uzytkowanie - do latarki to ja mieszczuch zuzywam
    moze jedne baterie rocznie, ale telefon przychodzi mi ladowac co
    dwa dni.
    mp3, fotoaparaty, zabawki - to wszysko zre prad.

    Naprawde taki klopot z utylizacja ? Wydaje sie ze powinni jako
    cenny surowiec kupowac.

    > mit. Być może w laboratoryjnych warunkach, przy zachowaniu
    > wszystkich procedur, da się ich użyć te 1000 razy, ale w praktyce
    > już niekoniecznie. I

    Niektorzy twierdza ze maja akumulator w Nokii od 5 lat.
    Nawet jak laduja raz na tydzien, to mit sie zbliza do prawdy.
    Aku co prawda litowe.

    > U mnie w domu "markowe energooszczędne" raczej nie służą dłużej
    > niż w porywach do 2 lat, co przy średnim świeceniu ok. max. 3
    > godzin dziennie daje raptem trochę ponad 2000 godzin. Niewiele
    > krócej świeciły zwykłe żarówki...

    Z tym ze z zarowkami cos sie ostatnio stalo i coraz krocej swieca
    ..

    J.