  • Data: 2009-09-02 09:53:29
    Temat: Re: zarowki
    Od: "Mamba" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie w domu "markowe energooszczędne" raczej nie służą dłużej niż w
    > porywach do 2 lat, co przy średnim świeceniu ok. max. 3 godzin dziennie
    > daje raptem trochę ponad 2000 godzin. Niewiele krócej świeciły zwykłe
    > żarówki...

    To trzymaj opakowania i paragony - ja jak mi się "spali" to lezę gdzie
    kupiłem i oddaję na gwarancji do naprawy - Patrzą na mnie jak na wariata ale
    po krótkiej wymianie zdań dostaję nowe. W końcu żarówka kompaktowa to
    urządzenie elektroniczne - czyli 2 lata zgodnosci z umową, a poza tym jak na
    pudełku pisze "6 lat gwarancji" lub "6 years warranty" to mi się należy :)

    Rafał