  • Data: 2009-09-02 17:49:45
    Temat: Re: zarowki
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7lega$ao4$1@inews.gazeta.pl...

    > Szczerze mówiąc to nadal niewiele wynika i tak naprawdę nie wiadomo o co
    > chodzi. Na mój gust o kasę :-). Oficjalna wersja dla mas to oczywiście
    > ochrona środowiska ;-).

    (Ciap)

    Tak ja już ze wspomnianym w wątku freonem, chodzi o kasę!
    Powinien być już na sieci artykuł na ten temat (w gazecie jakiejś ktoś
    popełnił).
    Po prostu trzeba "pomóc" dwóm wielkim koncernom.
    To twierdzenie o tym, że celowo skracano zywotnośc zwykłych
    potwierdza moim zdaniem tezę powyższą.

    Włodek