    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zarowka LED buczy
    Date: Sat, 1 Apr 2017 12:22:41 +0200

    W dniu 2017-04-01 o 02:42, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ultima Prime, czy Power Pack? Czym wsparty? Bo mój 9.0a, ale goły (nie

    Stary TC PowerPack oparty na TC 8.51a.
    Na pierwszy rzut oka nie widzę obcej (dodatkowej) wtyczki podpiętej pod
    *.djvu

    > chcę niczym go dozbrajać bez potrzeby - a takiej nie mam), pokazuje
    > tylko znaczki-krzaczki, ale enterem uruchamia irfana, który wszystko
    > widzi (dodatkowe pluginy ze strony I.V.).

    U mnie (po F3 na *.djvu) zgłasza się po prostu Lister, w menu Opcje
    włączone Obraz/Multimedia.
    Czyli chyba nie korzysta z dodatkowej wtyczki.

    > A... już wiem, irfana trzeba podpiąć pod F3... ale jest wtedy problem z
    > brakiem wygładzania krawędzi przy przewymiarowaniu (bardzo zły
    > rezultat), lepiej enterem i zdefiniować to (resize) w opcjach, wtedy
    > wygląda to znacznie lepiej. Hmmm... a nie zawsze bym wolał, by mi TC
    > wołał irfana do każdego obrazka... Chociaż łatwo to rozpiąć, daję sobie
    > radę ręcznie.

    Resize u mnie działa prawidłowo. Wszystko szybko i płynnie.
    Teraz nie bardzo mam czas na testowanie Irfana.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam