  • Data: 2010-12-14 12:53:44
    Temat: Re: zaroka matowa a pierdolona UE
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Szczepan Bialek napisał:

    > To u nas.

    Nie u nas. Opisana sytuacja dotyczy USA. Do nas można odnieść wcześniej
    zamieszczony opis nicnierobiących urzędników.

    > Tam gdzie są zasiłki część woli grać w tenisa.

    Większość woli grać w tenisa. A zasiłki jednak pobiera mniejszość.
    Przeciwko zasiłkom jakoś stanowczo nie protestuję -- póki jest kasa
    by je wypłacać, to nie ma problemu. One nawet pobudzają do myślenia.
    Może ludzie wreszcie zrozumieją, że lepiej by było, gdyby każdy
    pracował po sześć godzin przez trzy dni w tygodniu dziewięć miesięcy
    w roku, a w pozostalym czasie grał w tenisa.

    --
    Jarek