  • Data: 2010-12-14 17:12:47
    Temat: Re: zaroka matowa a pierdolona UE
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    badworm napisał:

    > A żarówki reflektorowe, czyli z odbłyśnikiem? Rozpraszają światło ale
    > bardziej to wygląda właśnie na matowe szkło a nie mleczną farbę.

    Pewnie jest sto różnych typów żarówek i sto lepszych i gorszych sposobów
    matowienia szkła. Ale przykład OSRAM dowodzi, że jak się chce, to można
    zrobić rozpraszanie bezstratne.

    > Na całe szczęście póki co są wciąż w sprzedaży.

    I pies z kulawą nogą się tym nie interesuje. Bo dyrektywa dotyczy tylko
    głównego szeregu. Ale w głównym szeregu żarówka matowa być nie może,
    bo nie.

    Jarek

    --
    Przedstawiciel paranoi