  • Data: 2017-07-11 19:33:35
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ile zarabia typowy elektronik?

    napiszę Ci bajkę. otóż mam znajomego, który zna sie na elektonice jak
    mało kto. jak było trzeba to dorabiał samodzielnie interfejsy do
    zxspectrum, jak wchodziły odtwarzacze mp3 - a były drogie - sam sobie
    poskładał itd. Gość taki zdolny że nie widziałem jeszcze takiego
    fachowca w żadnej innej dziedzinie. kiedyś padł mi piec CO. płyta główna
    uszkodzona, 700 plus vat. wymontowałem ją, zawiozłem mu, popatrzył ( a
    patrzyło na nią już 3 ludzi obeznanych z elektroniką) przyłożył miernik
    za 9zł w parę miejsc, za 15 minut była naprawiona za "flaszkę".
    Gość mógłby naprawiać tak piece, pralki, nawet przerabiać oryginalne
    sterowniki na arduino.... ale tego nie robi. Gdyby, podkreślam gdyby
    ktoś przyszedł do niego, zaproponował mu 7000zł (strzelam kwotę) na
    rękę, to może by mu się chciało. w innym przypadku - święty spokój jest
    ważniejszy niż całe złoto świata.
    I tak jest ze wszystkimi elektronikami których znam, spotkałem w życiu,
    widziałem z daleka. żaden nie wykorzystuje swoich umiejętności w taki
    sposób aby osiągnąć - sukces finansowy - o który pytasz.

    żebyś mnie dobrze zrozumiał. znam bogatych kierowców, sklepikarzy, no
    ludzi z wielu dziedzin, ale ich wiedza, fachowość nijak się ma do tego
    co w głowach mają elekronicy. a jednak tego nie potrafią spieniężyć

    ToMasz