  • 11. Data: 2011-06-16 10:51:49
    Temat: Re: zapowietrzone?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2011 14:32, marek pisze:

    > bardziej prawdopodobne jest ze masz mikrowyciek lub tak jak pisal
    > przedmowca - pompa przepuszcza.

    Fachowiec wstępnie obejrzał i wygląda na to, że tłoczek w jednym z
    tylnych bębnów może przepuszczać. Dobrze, że mam "długi weekend"
    (urlopik :D) więc jeszcze tylko się do jutra przemęczę, a we wtorek
    samochodzik idzie na kurację.

  • 12. Data: 2011-06-16 20:22:51
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Olo"

    > raczej, albo dla jaj, albo Cie źle zrozumieli...
    > Zapadał Ci się kiedykolwiek pedał hamulca na postoju?

    Rzecz w tym, że teraz mi się zapada - nie podczas hamowania, ale gdy już
    się zatrzymam i mocno wciskam pedał to powoli wchodzi w podłogę :(

  • 13. Data: 2011-06-17 10:06:29
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Przemysław Czaja" datowanym 16 czerwca 2011 (20:22:51) napisano:

    > Rzecz w tym, że teraz mi się zapada - nie podczas hamowania, ale gdy już
    > się zatrzymam i mocno wciskam pedał to powoli wchodzi w podłogę :(

    Czyli masz gdzieś przecieki.

    --
    Javelin
    Kraków

  • 14. Data: 2011-06-17 14:11:37
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Javelin"

    > Czyli masz gdzieś przecieki.

    Płynu nie ubyła nawet kropla, wszystkie połączenia węży, tłoczki,
    wszystko suche, pompa sucha - może faktycznie coś z pompą :(

  • 15. Data: 2011-06-17 14:43:10
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Przemysław Czaja" datowanym 17 czerwca 2011 (14:11:37) napisano:

    > Płynu nie ubyła nawet kropla, wszystkie połączenia węży, tłoczki,
    > wszystko suche, pompa sucha - może faktycznie coś z pompą :(

    Przecieki w pompie. Kiedy zmieniałeś płyn? Jak wyglądał? Ile ma
    przejechana pompa? To wszystko ma wpływ na powstawanie rys na
    ściankach pompy którymi przesącza się powoli płyn.

  • 16. Data: 2011-06-20 22:22:01
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Javelin"

    >Przecieki w pompie. Kiedy zmieniałeś płyn? Jak wyglądał? Ile ma
    >przejechana pompa? To wszystko ma wpływ na powstawanie rys na
    >ściankach pompy którymi przesącza się powoli płyn.

    Przypomniało mi się dzisiaj i sprawdziłem, zjawisko przy wyłączonym
    silniku nie występuje hamulec jest twardy jak skała i nie drgnie nawet o
    milimetr - czyli szukać pod kątem wspomagania? Dodam jeszcze tylko, że
    podczas jazdy i ostrego hamowania zjawisko trudno zauwazyć, ponieważ
    wciśnięcie pedału nawet nie do połowy skoku powoduje włączenie abs i
    auto staje "w miejscu"