  • Data: 2009-05-26 09:10:23
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Koncesja obejmująca 10 miast Polski, czyli circa about 40 % populacji,
    > z koniecznością zainwestowania conajmniej 3 x większych pieniędzy
    > powinna kosztować więcej, niż ogólnokrajowa - taka logika mi się
    > z tej wypowiedzi wyłania.

    Trzy razy większych od czego (od kogo)? Poza tym nie rozumiem jaka
    logika rządzi tym wyłanianiem. Centertel zapłacił za koncesję mniej
    więcej opisaną wyżej wymienionymi parametrami, a ogólnopolską dostał
    za darmo. Inni odwrotnie.

    No dobrze, nie będę się przekomarzał, wiem o co Panu chodzi. Że to
    ja sobie z fusów wywróżyłem to całe rozszerzenie zakresu działania
    po dwóch latach, a wcześniej "to normalnie panie nikt tego nie mógł
    przewidzieć, normalnie kurna nas zaskoczyło, tego nie szło wcześniej
    wiedzieć".

    > Tak, na przykład brytyjskie O2 czy Orange :-P Zdychali z głodu
    > w pasmie 1800.

    I kiedy w końcu zdechli nie doczekawszy się rozszerzenia sieci
    poza zakres 1800?

    > Pierwsze telefony dualne pojawiły się własnie w 1998 roku,
    > a masowo ok. 2000.

    To ja jakoś inaczej pisałem?

    --
    Jarek