    From: TomekM <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zapomniałem adresu strony z porównaniami aparatów
    Date: Sat, 19 Jun 2010 22:55:04 -0700 (PDT)

    > Kryteria: fotografia BEZ lampy błyskowej dynamicznych scen skąpo
    > oświetlonych, w dodatku
    > od naciśnięcia spustu do zrobienia zdjęcia czas jak najszybszy, mniejszy niż
    > 0,3 sek.
    > Jeśli zdjęcia z lampą, to olbrzymia przestrzeń, więc lampa winna być MOCNA.
    > Miło by było, gdyby jeszcze filmy toto nagrywało dobrej jakości.
    To wszystko zależy jak słabe jest to oświetlenie
    oraz czy i jak szybko porusza się fotografowany obiekt.
    Ogólnie lustrzanka sprawuje się dużo lepiej w takich warunkach.
    Nie wspomniałeś też o zakresie ogniskowych.
    Poleciłbym do takiej fotografii np. Nikona D5000 za ok. 1700zł
    lub D90 za 2500 mają on dobrą jakość przy wysokim ISO i niezły AF
    plus obiektyw Tamrona 17-50 2.8. za 1300zł
    Jak masz więcej kasy to możesz kupić tego Tamrona ze stabilizacją.
    Możesz też kupić obiektywy stałooogniskowe
    np. 35mm 1.8 lub 50mm 1.4.
    Da Ci to dodatkowe oczko jeśli chodzi o jasność.
    Nikon D90 ma tę zaletę, że pasują do niego starsze obiektywy np. 85mm
    1.8 i 1.4
    Jeśli budżet nie ma znaczenia to lustrzanki pełnoklatkowe dają lepszą
    jakość przy wysokim ISO,
    ale to już ceny są zupełnie inne.