  • Data: 2011-07-06 11:44:46
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-06 13:17:38 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    > Tak sobie patrze na ten Wasz watek i sie wlasnie zastanawialem, czy ja
    > jezdze na rowerze wolno, czy szybko. Rower sluzy mi tylko do dojazdu do
    > roboty mam 7 biegowego holendra na kolach 28" i 30km/h to jade przez
    > chwile z gorki :) A srednia mam w okolicach 15km/h.

    To właśnie zupełnie w moim odczuciu średnie prędkości dla zwykłych
    ludzi. W tym sezonie powróciłem do pedałowania do tyrki dla
    zdrowotności i póki co na 8 km nie jestem w stanie podskoczyć powyżej
    średniej 22 km/h. A daje z siebie ile mogę. Parę lat temu, jak przez ze
    3 sezony pedaliłem dzień w dzień od marca do listopada, na podobnych
    odcinkach średnia mi wychodziła góra ~26-28, przy przelotowej na
    poziomie 32-35. Ale wtedy byłem jeszcze młody i się mi chciało.
    Wszystko MTB 26" po śmieszkach rowerowych i chodnikach, bo za lękliwy
    jestem na jazdę rowerem po jezdni. No i oczywiście w kasku.

    de Fresz