  • Data: 2011-07-07 13:32:27
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 04 Jul 2011 01:25:16 +0200, The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]
    > OO właśnie i to jest taki lewacki argument. Choćby jedna osoba przeżyje
    > to :

    Lewacki? Lewacki? Pfff, bo partie prawicowe to są całe za maksymalną
    wolnością
    wyboru. :-))

    [...]
    > A ja natomiast mówię nie ty rozporządzasz czyimś życiem i nie zatruwam
    > innym tego życia - niech robi co chce o ile innym nie szkodzi.

    Niestety, to brzmi dobrze w teorii, a w praktyce libertariańskie raje
    bez rządów i innych takich to różne Somalie, a gdzie tylko jest cywilizacja
    tam jest nawarstwianie się nakazów i ograniczeń szeroko pojętej "wolności".
    I tak od setek lat.

    Ja tam jestem za, porównując jakość życia w bastionach osobistej swobody z
    jakością życia w faszystowskiej Unii czy Skandynawii :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik