  • Data: 2011-07-06 13:28:20
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-06 13:17, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Wed, 6 Jul 2011 13:12:22 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tak sobie patrze na ten Wasz watek i sie wlasnie zastanawialem, czy ja
    > jezdze na rowerze wolno, czy szybko. Rower sluzy mi tylko do dojazdu do
    > roboty mam 7 biegowego holendra na kolach 28" i 30km/h to jade przez
    > chwile z gorki :) A srednia mam w okolicach 15km/h.
    >
    > Dodam, ze jak jade do pracy to wydaje mi sie, ze wiekszosc jezdzi z takmi
    > samymi predkosciami jak ja. Kasku nie posiadam.

    OK tylko nie było moim celem szukanie średniej prędkości rowerzystów na
    ścieżkach (na drogach pewnie będą wyższe) ale zastanowienie się czy
    osiąganie tych 30 km/h o których była mowa to takie strasznie
    niebezpieczne żeby już kask zakładać. Moim zdaniem nie bo zarówno
    rowerem jak i biegiem podobne prędkości osiągasz i w zasadzie tyle w
    temacie :>

    Pozdrawiam
    Rafał