eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyzapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszaćRe: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o0fb2u$h3f$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@g...com>
    <o0frn7$anq$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@g...com>
    <o0fvpq$oeh$1@mx1.internetia.pl> <o0g021$pa7$1@mx1.internetia.pl>
    <5...@g...com>
    <o0i39o$r7q$2@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <582ca59a$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Subject: Re: zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozruszać
    Date: Thu, 17 Nov 2016 14:26:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <582dafe9$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.171.65
    X-Trace: 1479389161 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5145 83.22.171.65:62673
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2760
    X-Received-Body-CRC: 1078250963
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592843
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Jak nie dotyczy. Widziales kiedys typowy pierscien tlokowy? Wiesz po
    >co jest luz na zamku i dlaczego na zimnym musi byc?
    >A dlaczego na trzecim, jesli zeliwny, zgarniajacym olejowym jak
    >skladaja silnik to luzu nie ma?
    >Trzeba zimny zapalic. Ano trzeba, ale jesli zimny nie zapala to
    >znaczy ze nieszczelny na tlokach i pierscieniach i jest do remontu.

    Jesli jednak gorne pierscienie sa dobre, to diesel zapala i stan
    pierscienia olejowego na zimno jest nieistotny :-)

    >Ale jak zimny do remontu nie zapala i na sznurku pociagnac samochod
    >zeby zamiast 200 obrotow mial 500 to zapali.

    Ale po co ciagac do remontu, jesli zapala ?
    No, przy takim spozyciu oleju, to juz jest po co ... ale moze
    wystarczy tylko pierscienie zmienic, do tego chyba nawet nie trzeba
    glowicy ruszac.
    Choc moze warto zawory z nagaru wyczyscic.

    P.S. mialem sierre, ktora oleju brala dosc duzo, tak z pol litra na
    1000km. Nie oplacalo mi sie tego ruszac ... ale zastanawia mnie dym z
    rury.
    Czasem byl powazny, czasem ledwo widoczny - od czego to moglo sie
    zmieniac ?
    Nie potrafilem wychwycic zadnej zaleznosci.

    A sierra przejechala kolejne 100 tys km bez awarii silnika ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: