eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazapaść na rynku fotografówRe: zapaść na rynku fotografów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 01 Sep 2012 15:51:03 +0200
    From: quent <q...@b...gmail.kom>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
    Thunderbird/14.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zapaść na rynku fotografów
    References: <5034d981$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <503ba341$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1g8ma$s9g$1@news.task.gda.pl>
    <503caa45$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <1tqrjgtdl5gs5$.dlg@lepper.institute.com>
    <503ccd7a$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <503db613$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <503e2d7d$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <503e462d$1@news.home.net.pl>
    <503e526d$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <503e5509$1@news.home.net.pl>
    <503e6ccb$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5040a442$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <5040d64b$0$1302$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <5041d8ff$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <5041e495$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <5041ea40$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <5...@n...home.net.pl>
    <5041fe3e$1@news.home.net.pl> <5...@n...home.net.pl>
    In-Reply-To: <5...@n...home.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 120901-0, 2012-09-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 57
    Message-ID: <504212c2$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 159-205-73-216.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1346507458 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1315 159.205.73.216:49959
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:893081
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-01 14:52, JA pisze:
    > poleceniem
    > przez znajomych - zadowolonych, nie poleceniem przez znajomych - nie
    > zadowolonych.

    A to polecanie to może być np. na rodzinnych zebraniach?
    Czy w prywatnej rozgłośni ktoś może polecać swoim słuchaczom?
    W jak szerokim gronie już nie wolno polecać?
    Kto i w jaki sposób to określi?
    To oczywiście absurd.


    > To są zdrowe zasady wolnego rynku.

    Tyle, że to już NIE JEST rynek wolny.

    > W tym momencie może się okazać, że to co do tej pory było drogie bo
    > markowe - mocno reklamowane, może być tańsze. Nie będzie tak tanie jak
    > badziew, ale klient ma do wyboru jakość vs cena. Obecnie wybiera bo mu
    > się wmawia, że jest to dobre.

    A jak rodzina wmawia? A jak znajomy? A jak nieznajomy?
    Kto miałby racje?
    Kolejny absurd.

    > Każdy pyta, jaki tani ale dobry.

    No i znów - kto miałby mieć monopol na udzielanie *dobrych* opowiedzi?
    Nawet tu na grupie, niby sami znawcy, a zdania podzielone.

    W normalnym systemie reklama swoje a portale tematyczne (dpreview i
    inne) swoje.
    Można zdać sobie trudu kwerendy po sieci i wyrobić sobie zdanie.


    > Reklama oszukuje nie zorientowanych
    > klientów, wmawiając im, że produkt jakiś tam jest dobry. Nikt nie
    > reklamuje, że ma zły produkt.

    Klient musi dbać o siebie sam. Poprosić kogoś zaufanego o poradę
    ewentulanie.


    > Doskonałym przykładem wręcz kłamstwa reklamowego jest Calgon do pralek.
    > Kamień kotłowy nie osadza się w temperaturach niższych niż temperatura
    > wrzenia, a żadna pralka wody nie gotuje.

    Głoś tę prawdę więc.
    Załóż portal tematyczny w którym będziesz obalał takie pralkowe mity.
    Jeśli jest na to rynek to na tym zarobisz!

    > Żarówki energooszczędne. Kosztują tyle, że ich zakup nie zwraca
    > potencjalnych wydatków na energię.

    Tu już jest problem bo rządy siłą wprowadziły tę regulację.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: