  • Data: 2012-09-01 16:03:25
    Temat: Re: zapaść na rynku fotografów
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-01 15:52, quent pisze:

    > Monopole to domena socjalizmu a nie WR!

    Z mianowania, a nie ewolucji.

    > To w socjalizmie zamawia się (kupuje) prawo, które temu sprzyja.

    W warunkach wolnego rynku nie trzeba nawet tego, żeby ostatecznie zrobić
    z ludzi armię niewolników.
    Bujasz w obłokach. Poznaj podstawy socjologii i psychologii, wrócimy do
    tematu. Na razie nie chce mi się dyskutować z utopistą.
    Dobrze, że nas (lemingów) jest większość i nawet słynna Afera z Synem
    nic nie zmieni :)

    --
    pozdrawia Adam
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,