  • Data: 2012-08-31 16:33:16
    Temat: Re: zapaść na rynku fotografów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xart" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-08-31 13:42, J.F pisze:
    >Mnie chodziło o to, że czasem istnieje potrzeba zrobienia
    >realistycznej
    >wizualizacji a nie szkicu koncepcyjnego i podejrzewam (bo w branży
    >moto nie siedzę) że taka forma prezentacji z dużą dozą
    >prawdopodobieństwa tam istnieje. A jeśli nawet jeszcze nie , to jest
    >to kwestia czasu.

    No ale widziales - zaczyna sie jednak od szkicu koncepcyjnego, pozniej
    sie go realizuje :-)

    >Oczywiście wszystko zaczyna się w głowie, potem na bank są szkice, bo
    >jest to forma odręcznej notatki na szybko (przynajmniej ja tak mam
    >jak
    >zdarza mi się coś projektować). Zamiast bawić się w sztalugi, pędzle
    >i aerografy można wydłubać model 3D i z tego zrobić dowolną ilość
    >ujęć. Według mnie jest to duża zaleta, bo czas poświęcony na
    >wydłubanie
    >siatki, może być porównywalny z wykonaniem 3 porządnych rysunków, na
    >których pokażę przód, tył i profil auta.

    No i tu mozesz miec racje ...

    >Mając siatkę jako bazę, łatwiej przeprowadzę modyfikacje i tu już mam
    >zysk na czasie. Dodatkowo mogę w cyfrowej formie wypuścić wzorniki
    >potrzebne do wykonania modelu fizycznego.

    Ale widziales - to sie robi, potem przychodzi aerodynamik i mowi ze
    jest zle.
    Poprawia (w plastelinie), przychodzisz i mowisz - co to za ochyda, cos
    pan zrobil z moim pieknym projektem, kto panu pozwolil mazac go
    plastelina.
    A w ogole to moj projekt jest zatwierdzony przez zarzad :-)

    >Według mnie piękniejszy nie będzie.

    Smiem twierdzic ze bedzie. Po prostu wielu drobnych szczegolow
    psujacych wrazenie sie nie wprowadzi do modelu.

    >A cóż to za problem dla koncernu, logistyka to pikuś a auto bierzesz
    >czyściutkie wprost z hali produkcyjnej :)

    Zakurzone bedzie, opony sa malo czarne itp. Wypucujesz, to bedziesz
    musial z oswietleniem walczyc, zeby niechcianych odbic nie bylo, itp.

    >Ja tam bym z obrazka samochodu nie kupił...

    Ale tez to nie jest samochod projektowany dla twojego targetu :-)
    Posluchaj - zamowien mieli na rok naprzod, zanim jeszcze produkcje
    seryjna rozpoczeli :-)

    J.