  • Data: 2012-08-27 21:26:52
    Temat: Re: zapaść na rynku fotografów
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-27 20:46, J.F pisze:

    > Nie dluzej dla skomplikowanych mebli, albo co gorsza niezbyt foremnych ?

    Wiadomo, że jak mocno powydziwiany, to pewnie dłużej :) Z kolei jakaś
    tam szafka to naprawdę chwilka :) Przedwczoraj robiłem model myśliwca
    japońskiego - Zero, zeszło mi pół dnia, ale to razem ze szczegółami
    chowanego podwozia i trzyłopatkowym (fuj!) śmigłem. Tyle, że zawodowiec
    na pewno zrobiłby to dużo szybciej i pewnie lepiej.

    > Tak czy inaczej - godzinka pracy wysoko kwalifikowanego personelu.
    > Przyniesienie mebla z magazynu trwa krocej ... no chyba ze magazyn
    > daleko :-)

    Przeważnie ten fotel, co jednak lepiej pasuje, znajduje się w najdalszym
    magazynie ;) A na poważnie - problem nie tyle w meblach, co ścianach,
    oknach, itp. szczegółach wnętrza. Powiedzmy, że nie pasuje biały
    parapet, lepszy byłby czerwony marmurowy i trochę szerszy, w Blenderze,
    Mayi, 3dMax itp. to dosłownie moment, podobnie zmiana koloru ścian
    i co tam tylko się zamarzy. Aranżacja tego w studio, czy przeróbki
    wnętrza zajęłyby nieporównywalnie więcej czasu.