  • Data: 2012-08-22 17:10:39
    Temat: Re: zapaść na rynku fotografów
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-22 17:04, Janko Muzykant pisze:

    > W zakresie oczekiwań znakomitej większości zleceniodawców ma ją gdzieś
    > połowa populacji.

    Miałem kiedyś "klięta" na fotki reklamowe jachtu, który zbudował.
    Po dosyć przydługiej rozmowie, w której pokazywał mi foldery jachtów z
    St.Tropez w tle, miałem wątpliwości czy w ogóle podołam zadaniu, bo
    fotki były technicznie bardzo dobre.
    Ustaliliśmy w końcu, że na początek zrobimy sesje wnętrz jachtu u niego
    w fabryce i jeśli będzie ok to pojedziemy w plenery.
    Jednak odstraszyła go cena za sesję - 15 zdjęć obrobionych na gotowo,
    wybranych z całej sesji, czyli pewnie z niecałych 100szt. za 1500zł
    netto ;-)))