    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: zamiennik tranzystora
    Date: Fri, 18 Feb 2022 14:33:33 +0100

    Hello J.F,

    Friday, February 18, 2022, 9:32:28 AM, you wrote:

    [...]

    > Byly tez w sklepach, byly na gieldzie.

    Były. Kilka lat później. I we Wrocławiu czy w Warszawie. Nie w mojej
    szufladzie. W mojej szufladzie nawet dziś nie ma, za to są BC635/636 -
    idealne dopalacza do driverów przełączających :P

    > I chyba nawet tansze od BC211/313, bo te byly bardzo drogie.

    W szufladzie już nie miały kartki z ceną :P

    > Masz zboczenie zawodowe :-)

    Umiem to liczyć - to moja praca.

    > A tu tylko mala lampka :-)

    Która ma być naładowana 200 razy a nie 30 razy.

    > Ze mialy forwarda.

    Nie mam pojęcia, skąd Ci się ten forward wziął.

    > Ewentualnie obie strony wykorzystywaly, bo mostek mialy.

    Nie widziałem takich.

    > ten tytulowy 2SDxxxx ?
    > Na pewno nowszy niz BC108.

    Nadal są to 50-letnie zabytki.