  • Data: 2022-02-21 10:39:45
    Temat: Re: zamiennik tranzystora
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Feb 2022 14:33:33 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello J.F,
    > Friday, February 18, 2022, 9:32:28 AM, you wrote:
    > [...]
    >
    > Umiem to liczyć - to moja praca.

    > Która ma być naładowana 200 razy a nie 30 razy.

    Pewnie wytrzyma, nawet wiec razy :-)

    > Nie mam pojęcia, skąd Ci się ten forward wziął.

    Jakby byla zaporowa, to powinna byc jakas kontrola nad prądem
    w fazie zasilania cewki/trafa, a potem na początku ładowania
    dlugi okres wyłączenia, bo napiecie wyjsciowe niskie i zanik pradu
    powolny.

    A proste lampy biorą duzy prąd, bardzo duży.

    Ten tytulowy 2SD2470 tez?
    pdf ma date 2005

    J.