  • 11. Data: 2011-04-05 10:21:05
    Temat: Re: zamiana 40D na...?
    Od: hnacikk <h...@p...onet.pl>

    "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisał(a):

    >Też jakiś czas temu miałem zamieniać swoją 40-tkę...
    >I doszedłem do wnioski....
    >A tobie radze kup sobie za 1500 niezajechaną 40-tkę,

    Niby tak, ale w tym modelu masowo padaja migawki nawet przy przebiegu
    kilkunastu tys. klapniec lustrem, dodatkowo zrazilem sie do 40D, bo mi aparat
    zaczal koszmarnie przepalac jasniejsze obiekty pomimo malo nawet kontrastowych
    scen - wasciwie to juz nie pamietam, kiedy zrobilem zdjecie bez korekcji
    EV, zazwyczaj ustawiam minimum -1EV to jest szansa, ze zdjecie potem nie
    bedzie przepalone.

    >i do tego szkiełko 50 F1,4

    Mam 50/1.8 ale malo uzywam, zajmuje sie glowniem fotografowaniem natury.

    >albo inne 100 F 2,0
    >i bedziesz zadowolony bardziej..

    No tak, ale na poczatek musze miec sprawne body. Obecnie robie zdjecie, sprawdzam,
    czy nie przepalone, zmieniam EV i powtarzam ujecie do akceptowalnego skutku.
    Meczaca sprawa.

  • 12. Data: 2011-04-05 14:18:43
    Od: mt <t...@i...pl>

    Stan.Matyska pisze:

    > ...ale matryce ma mniejsza od innych APSow nikona :((
    > Oszczedzaja i z tych odpadkow robia matryce do kompaktow.

    A podasz źródło swoich rewelacji? Akurat D7000 ma matrycę minimalnie
    większą niż np. D3100.

    --
    marcin

  • 13. Data: 2011-04-05 14:47:23
    Od: chomsky <m...@w...pl>

    On 5 Kwi, 09:13, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > ...ale matryce ma mniejsza od innych APSow nikona :((
    > Oszczedzaja i z tych odpadkow robia matryce do kompaktow.
    > StaM

    Ale Ci sie pomerdalo!
    Odpadek z matrycy D7000 jakby trafil do kompakta ma niecale milion
    pikseli. Jaka matryca w kompakcie jest dzis tak malo upakowana?
    Odpadek z D7000 moze byc tyci maly ale pixele ma duze rodem z aps a
    nie z kompakta.
    Pewnie i tak nie zrozumiesz.

  • 14. Data: 2011-04-05 15:02:37
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 5 Kwi, 16:47, chomsky <m...@w...pl> wrote:

    > Odpadek z D7000 moze byc tyci maly ale pixele ma duze rodem z aps a
    > nie z kompakta.
    > Pewnie i tak nie zrozumiesz.

    Zmien sobie nicka na chamski. Nie zrozumiec ironii w tym
    zadaniu, to dno intelektu, ale pewnie i tak nie zrozumiesz.

  • 15. Data: 2011-04-05 15:03:27
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 5 Kwi, 16:18, mt <t...@i...pl> wrote:

    > A podasz źródło swoich rewelacji? Akurat D7000 ma matrycę minimalnie
    > większą niż np. D3100.
    >
    > --
    > marcin
    ...do szkoly Marcin!

  • 16. Data: 2011-04-05 15:22:48
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 5, 11:02 am, "Stan.Matyska" <k...@y...com> wrote:

    > Zmien sobie nicka na chamski. Nie zrozumiec ironii w tym
    > zadaniu, to dno intelektu, ale pewnie i tak nie zrozumiesz.

    No i nie zrozumiales.

  • 17. Data: 2011-04-05 15:32:51
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 5 Kwi, 17:22, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote: