  • 51. Data: 2010-01-25 22:28:47
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Jak było tak ciepło to i mój odpalał. Tutaj było -32st.C.

    jak bylo tak cieplo...hehe dobre....

  • 52. Data: 2010-01-25 22:53:04
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Maciej Browarczyk pisze:

    > Touareg V6 TDI odpalil, zaraz ide 1.9TDI odpalac ;)

    Odpalil od razu, nawet dlugo swiec nie grzal, bo jakies 5s. Parktronik
    tez dziala, wiec Audi sie spisalo.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 53. Data: 2010-01-25 23:39:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Maciej Browarczyk pisze:

    > Odpalil od razu, nawet dlugo swiec nie grzal, bo jakies 5s. Parktronik
    > tez dziala, wiec Audi sie spisalo.

    To ściema jakaś. Napewno ktoś Ci przeszczepił pod maskę jakieś HDI albo
    coś z ruskiej, gotowej na syberyjskie warunki, techniki. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 54. Data: 2010-01-26 00:15:14
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "WIHEDCNF" <2...@h...nl> napisał w wiadomości

    > brak słów...

    Sprzedając, najlepiej od razu wrzucić do kategorii "uszkodzone". ;)

    --
    pzdr, Eli

  • 55. Data: 2010-01-26 07:36:50
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    P_ablo pisze:
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    >>

    > hybrydowy widlak zostawiony na zewnatrz na
    > cyk - te Wasze samochody na zlom sie nadaja ;)
    >
    > Picasso

    Still - Diesel czy LPG?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 56. Data: 2010-01-26 08:19:53
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:md2sl5d928iqdc7nu50b9m7l1as8ifrsg0@4ax.com...

    > A u mnie odwrotnie. Rano, przy -23 czujniki parkowania działały. W
    > ciągu dnia, jak temp się nieznacznie podniosła, znowy przestały
    > działać.

    U mnie jeszcze fajnie wyświetlacze się wzbudzają jak jest zimno. Z duuuużym
    leeeeeeniwym opóźnieniem się kolejne ekrany wyświetlają.

  • 57. Data: 2010-01-26 08:35:47
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 08:19:53 +0100, Przemek V na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > U mnie jeszcze fajnie wyświetlacze się wzbudzają jak jest zimno. Z
    > duuuużym leeeeeeniwym opóźnieniem się kolejne ekrany wyświetlają.

    Urok wyświetlaczy ciekłokrystalicznych.

    U mnie z kolei coś zamarzło. Nie wiem co, ale daje o sobie znać rano,
    przy paru pierwszych zakrętach, komputer grzmi o niesprawności układu
    hamulcowego i wyświetla wielki STOP. Po parku sekundach jazdy na wprost
    komunikat znika. I tak do następnego zakrętu.

    "To sztuka być lwem mocnym, a schować pazury i owieczce nikczemnej nie
    potargać skóry. Drużbacka"

  • 58. Data: 2010-01-26 09:39:54
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Przy takim rozladowaniu mozesz juz szukac nowego
    > akumulatora...

    Wiem, już wstawiłem ;-)). Faktem jest że nie za dobrze to
    świadczy o fabrycznym aku Forda... 3 lata i zdechł :-))

  • 59. Data: 2010-01-26 09:44:32
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > Wiem, już wstawiłem ;-)). Faktem jest że nie za dobrze to świadczy o
    > fabrycznym aku Forda... 3 lata i zdechł :-))
    To co powiesz o fabrycznym aku opla który zdechł równo po 6 miesiącach...

  • 60. Data: 2010-01-26 10:04:52
    Od: n...@o...pl

    > kurcze ludzie co Wy piszecie!
    Co Ty czytasz? Bo chyba nie to co ludzie piszą?

    > trzy lata temu przy -20 moj 16 letni diesel zapalal przy 2 swiecach
    > uwalonych - 40 sekund musialem krecic. Zadne cuda!
    Było -32st. C. U Ciebie chyba nie?

    > Jak depresatora nie dolewacie albo aku dobity to nie ma o czym gadac
    > ale diesel do ~-25 nie powinien sprawiac problemow. Ponizej to juz w
    > finlandii maja gniazdka na parkingach :(
    Dolewamy depresatora, od początku grudnia. Tankujemy na Statoil, wyłącznie.
    Temperatura -32st.C. a nie -25st.C. Nie mamy gniazdek na parkingach a diesle to
    chłam.
    Dzisiaj z dwoma suszarkami na filtr paliwa od 7:00 do 8:00. Po długim kręceniu
    odpalił. Ale było ciepło. Tylko -27st.C.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/