  • 41. Data: 2010-01-25 21:07:21
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

  • 42. Data: 2010-01-25 21:20:43
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

  • 43. Data: 2010-01-25 21:29:38
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

  • 44. Data: 2010-01-25 21:36:39
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    news:hjkvkk$573$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chciał powiedzieć: "Jesteś Wielki" :)

    Nie musi uzasadniac ;)

    Picasso

  • 45. Data: 2010-01-25 21:43:56
    Od: n...@o...pl

    > ...te Wasze samochody na zlom sie nadaja ;)
    To prawda. Jak wszystkie "klekoty na mazut" mądralo z centralnej Polski. ;-)
    Przyjechałbyś na Podlasie to miałbyś assistance "na cyk"... następnego dnia.
    Właściwie to nie dojechałbyś, bo po drodze miałbyś zapchany filtr. :-p

    BTW:, wiecie co dziś usłyszałem od taksówkarzy? Nie tankują na Statoil, bo słaba
    ropa, filtry zapycha :-O
    To mogłoby wyjaśniać problem. Może to taka zachęta aby kupować DieselGold? ;-)
    No dobra, jutro rano powtórka z rozrywki.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Życzcie miłej zabawy!

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 46. Data: 2010-01-25 21:57:56
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 25 Sty, 01:04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >
    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    kurcze ludzie co Wy piszecie!

    trzy lata temu przy -20 moj 16 letni diesel zapalal przy 2 swiecach
    uwalonych - 40 sekund musialem krecic. Zadne cuda!

    Jak depresatora nie dolewacie albo aku dobity to nie ma o czym gadac
    ale diesel do ~-25 nie powinien sprawiac problemow. Ponizej to juz w
    finlandii maja gniazdka na parkingach :(

  • 47. Data: 2010-01-25 22:11:26
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 01:04:32 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    >mrozu.

    2.5 dCi, -23 st. - odpaliło od pierwszego razu. Tylko wyszedł płyn z
    układu chłodzenia, padła pompa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2010-01-25 22:13:42
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hjjdjg$ajg$1@omega.artcom.pl...

    3miasto, Zafira DTi 2.0, 2003r, okolo - 18 oC nad ranem.
    Majac swiadomosc, ze przynajmniej 1 lub siecej swiec zarowych
    jest upalona (swieci sie kontrolka i na kompie pokazuje blad ze swiecami),
    wieczorem dolalem do baku 1 litr benzyny 98 i
    cala noc ladowalem aku (bez wyciagania z auta).
    Rozrusznik zakrecil calkiem zwawo ale zalapywal tylko jakby jeden cylinder.
    Czyli dzwieki takie:
    - szuszu,szuszu,szuszu, bam
    - szuszu,szuszu,szuszu, bam
    Zostala tylko jedna dobra swieca?
    Po 3- 4 sec krecenia zalapaly pozostale cylindry:)

  • 49. Data: 2010-01-25 22:15:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 19:58:58 +0100, "Przemek V"
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    >BMW 530d z 5 letnim akumulatorem nieruszane od piatku odpalilo rano od razu
    >ale telepalo jak kuter rybacki przez pierwsze pól minuty. Active steering
    >padl, czujniki parkowania padly, kierunkowskazy nie wylaczaly sie po
    >skonczeniu skretu. Do wieczora poza czujnikami wszystko sie naprawilo samo.
    >Powyzej -9 stopni czujniki tez sie reanimuja.

    A u mnie odwrotnie. Rano, przy -23 czujniki parkowania działały. W
    ciągu dnia, jak temp się nieznacznie podniosła, znowy przestały
    działać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 50. Data: 2010-01-25 22:18:56
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jan 2010 22:11:26 +0100, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >2.5 dCi, -23 st. - odpaliło od pierwszego razu. Tylko wyszedł płyn z
    >układu chłodzenia, padła pompa.

    A, 5 litrowy baniaczek płynu do spryskiwaczy -20 st. zawierał...
    galaretkę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280