  • 31. Data: 2010-01-25 15:52:49
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: n...@o...pl

    > -25
    > efekt taki ze diesel to narazie jedyny samochod ktory o wlasnych silach sie
    > uruchamia i jezdzi:)
    Jak było tak ciepło to i mój odpalał. Tutaj było -32st.C.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 32. Data: 2010-01-25 17:35:22
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:
    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    15 letnie BMW 525TDS, bez zajakniecia, pol obrotu i chodzi jak zegarek
    (zadnych dodatkow do paliw czy innych kombinacji) :>
    Tylko w Gdyni to takich wielkich mrozow to nie ma.

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2010-01-25 17:38:58
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    J.F. pisze:
    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    K-ce, 8rano, ok -20st C. 19letnia Cytryna 1.4benzyna zapalila lekko
    spiaco - rozrusznik nie krecil jak dotychczas, ale spokojnie obracal
    walem. 2 sek krecenia i silnik pracowal. Aku nie wiadomo jak stare,
    jednakze w sobote profilaktycznie zaopiekowalem sie nim w domu.
    Sprawdzilem poziom elektrolitu i podpialem pod prostownik.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen BX 14TGE

  • 34. Data: 2010-01-25 19:47:58
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Clio 1,2 benzyna odpalilo od razu
    Lanos 1,5 benzyna+lpg odpalil od razu
    Octavia 1,6 benzyna+lpg odpalila od razu
    Audi A6 3,0 TDI nie odpalilo :/
    Siostry Xsara Picasso benzyna nie odpalila, padl aku
    Szwagra Sorento 2,5 CRDI odpalilo do dluzszym chechlaniu.

    szwagier

  • 35. Data: 2010-01-25 19:58:58
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Uzytkownik "szwagier" <k...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Siostry Xsara Picasso benzyna nie odpalila, padl aku
    > Szwagra Sorento 2,5 CRDI odpalilo do dluzszym chechlaniu.

    BMW 530d z 5 letnim akumulatorem nieruszane od piatku odpalilo rano od razu
    ale telepalo jak kuter rybacki przez pierwsze pól minuty. Active steering
    padl, czujniki parkowania padly, kierunkowskazy nie wylaczaly sie po
    skonczeniu skretu. Do wieczora poza czujnikami wszystko sie naprawilo samo.
    Powyzej -9 stopni czujniki tez sie reanimuja.

    Megane 1.5 dci z rocznym akumulatorem odpalila od razu po ponad tygodniu
    stania w bezruchu pod chmurka. Swiece zarowe z 10 sekund sie nagrzewaly,
    krecil dosyc wolno i dosyc dlugo ale zaskoczyl. Pojawil sie komunikat
    wymiany oleju mimo, ze byl wymieniany 2 miesiace temu

  • 36. Data: 2010-01-25 20:08:24
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 25 Sty, 01:04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >
    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego

    W sobotę mi odpalil, ale po drodze zdechl na skrzyżowaniu. Pacjent
    Omega 2,5TD. W sumie to moja wina, bo jeździłem na prawie pustym baku
    i nie dawałem żadnych dodatków. Po zalaniu kilku litrów Pb95 i reszty
    ON, odpalił i pali bez problemu.
    pozdr
    Przemek

    PS.
    Czy to normalne, że na biegu jałowym, na ON spalanie oscyluje w
    okolicach 0,8-0,9l/h, to teraz na miesznce pali 1,2-1,3l/h, czy to
    może efekt mrozu?

  • 37. Data: 2010-01-25 20:28:05
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Diesel.... mojej zony Fiesta benzynowa 1,3 nie dala rady ;-). Auto
    > 3-letnie, a aku juz umiera :-(. W sobote palilo i jechalo normalnie,
    > wystarczyly dwie noce i jeden dzien bez ruchu ;-). Nawet swiatla sie nie
    > pala, ledwo zarza tylko... Zaraz musze jechac pod dom i cos wykombinowac
    > ;-)

    Przy takim rozladowaniu mozesz juz szukac nowego akumulatora...

    Picasso

  • 38. Data: 2010-01-25 20:37:23
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał

> [...]
    > krecil dosyc wolno i dosyc dlugo ale zaskoczyl. Pojawil sie komunikat
    > wymiany oleju mimo, ze byl wymieniany 2 miesiace temu

    Ladne jaja... :-) A ile było mrozu?

    Zbigniew Kordan

  • 39. Data: 2010-01-25 20:47:43
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?

    Sprinter 313 CDi na cyk - tankowany tylko na auchan bez zadnych dodatkow. VW
    LT 35 2.0 + CNG na cyk, Doblo 1,6 + CNG na cyk, Courier 1,3 + CNG na cyk,
    Cayenne + LPG na cyk, M5 na cyk, hybrydowy widlak zostawiony na zewnatrz na
    cyk - te Wasze samochody na zlom sie nadaja ;)

    Picasso

  • 40. Data: 2010-01-25 20:48:28
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał

    > Ladne jaja... :-) A ile było mrozu?

    Rano za oknem w kuchni -23. Wieczorem Meganka pokazywała -21