  • 21. Data: 2010-01-25 10:17:31
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?

    Wczoraj, przy -20 Octavia 1.9 TDI miala problem.
    Zaskoczyla gdzies za trzecim kreceniem meldujac
    mase bledów i nakazujac wylaczyc silnik!
    Po chwili przeszlo jej i juz pracowala normalnie:)

    Szymon

  • 22. Data: 2010-01-25 10:33:18
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > czyli sprawdza się reguła, im prościej tym lepiej :)
    Chyba tak. W rodzinie jest prawie 14 letnie punto oraz 10 letnie clio,
    ktore stoja pod chmurka i zawsze pala od kopa(nie liczac padu aku w
    kazdym aucie ale to z powodu wieku aku), nigdy nie zawiodly ani w trasie
    anie w zimie przez caly okres uzytkowania czyli od nowosci.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 23. Data: 2010-01-25 10:50:49
    Od: ks <s...@g...com>

> [...]
    > kazdym aucie ale to z powodu wieku aku), nigdy nie zawiodly ani w trasie
    > anie w zimie przez caly okres uzytkowania czyli od nowosci.

    Moj Focus 1.8 TDCi juz w piatek nie odpalil i sytuacja sie nie
    zmienila do dzisiaj. Aku w porzadku, swiece wymienionie, a nie
    pali :/.

  • 24. Data: 2010-01-25 11:24:27
    Od: "Przemeq" <p...@o...eu>

    Wozidlo Renault thalia (2004r.)1.5 dci wczoraj za pierwszym razem dzisiaj
    tez , swiece zarowe grzeja duzo dluzej
    rozrusznik kreci dluzej ale odpala.
    Na osiedlu widze duzo aut które nie odpalaja widac teraz wiek niektórych
    aut i ich stan techniczny bez wzgledu na marke.
    Duzo starych konstrukcji wlasnie o dziwo odpala, mlodsze niektóre nie
    ciekawe czemu czyzby elektronika siadala.

    Przemeq

  • 25. Data: 2010-01-25 11:47:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    n...@o...pl pisze:
    > ....aha, Foczka 1,6 Tddi, 2008 kolegi, garażowana odpaliła ale w czasie jazdy
    > kontrolka silnika i ledwo jedzie.

    I Nyska i Foczka tankowane na tej samej stacji? Bo wygląda na to, że
    paliwo zamarzało - niegarażowanemu już przy postoju, a garażowanej
    Foczce w czasie jazdy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 26. Data: 2010-01-25 12:22:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 01:04:32 +0100, J.F. napisał(a):

    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >
    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    Ja testowałem tylko przy -16, ale JTDm odpala bez zająknięcia i najpóźniej
    po dwóch sekundach kręcenia.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2010-01-25 12:44:11
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    mój benzyniak chyba nie lubi mrozu, odpala co prawda, ale wywala check
    engine z kodem bledu zaworu EGR :-)
    jak sie zagrzeje troche to blad znika - jajcarz,
    brat

  • 28. Data: 2010-01-25 12:49:30
    Od: n...@o...pl

    > I Nyska i Foczka tankowane na tej samej stacji? Bo wygląda na to, że
    > paliwo zamarzało - niegarażowanemu już przy postoju, a garażowanej
    > Foczce w czasie jazdy.
    Oba na Statoil. Flota. Oba z dodatkami.
    Relacja z placu boju...
    Godzina dzwonienia do assistance. Dodzwoniłem się. ;-)
    W ASO mówią, żeby przywieźć ale odpalą najwcześniej na jutro. ;-)
    Po 4,5h. grzania suszarkami do włosów filtra i pompy, Nyska odpalił.
    Na zewnątrz już tylko -18st.C.
    Teraz godzina dzwonienia do assistance żeby odwołać ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 29. Data: 2010-01-25 12:58:42
    Od: "Michal Gut" <m...@w...pl>

    -25

    punto 2 diesel 1.3 odpalil
    toyota corolla benzyna 1.4 odpalila po reanimacji akumulatora kablami
    punto 2 benzyna 1.2 probuje odpalic przez 1,5h (z kablami, bez, itd)
    pinto 1 benzyna 1.2 przy -18 jeszcze odpalal a obecnie sopel

    efekt taki ze diesel to narazie jedyny samochod ktory o wlasnych silach sie
    uruchamia i jezdzi:)

  • 30. Data: 2010-01-25 15:51:24
    Od: "tor" <t...@t...pl>

    > Specjalnie dla Altiego:
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    Moja laga odpalila za 2razem. Fakt ze nie chcialem dlugo krecic ,bo pewnie
    by za 1 chwycilo. Drugie auto 22letnie :) odpalilo od pierwszego zakrecenia
    . oba maja 2 letnie aku topla. W sumie jestem bardzo zadowolony z tych aku.
    Acha. Temp na polu wdlg termometru -20C.

    Pozdrawiam
    Rad