  • 31. Data: 2014-12-28 23:36:40
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 grudnia 2014 18:03:11 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > nie wiem czy to istotne, ale golf 4
    >
    > zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...
    >
    > szukam na to patentu...
    >
    > czy można do zamka nalać oleju?
    >
    > kolega radzi mi, że lepiej WD40...
    >
    > ale WD40 to na pewno zamarznie...
    >
    > wlałbym kurde oleju, da to coś?

    Jak nie ma nic pod ręką to po udanym otworzeniu, podgrzać kluczyk zapalniczką-
    pomaga, umoczyć kluczyk w zbiorniczku z płynem hamulcowym. Przekręcić, powtórzyć dwa
    trzy razy. Wrażliwi mogą kluczyk przed umoczeniem w zbiorniczku czymś przetrzeć.

  • 32. Data: 2014-12-28 23:49:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > Paragraf 22.
    > Pylisty smar brudzący na czarno i białe spodnie.
    > Taki wynalazek do zamków tylko amerykanie mogą stosować.
    > To jak z tą martwicą? Już chyba masz.

    Tak myślałem że nie potrafisz.

  • 33. Data: 2014-12-28 23:53:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 23:48:43 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Tak myślałem że nie potrafisz.

    Za to Ty potrafisz. Co mi do tego że wysmarujesz sobie białe spodnie czarnym pyłem.
    Pyłem którego nie da się w żaden sposób usunąć. Producenci samochodów żeby nie
    oddawać każdemu za białe spodnie smarują praktycznie nie brudzącym smarowidłem.
    Podstawę prawną i normę też chcesz przygłupie bagienny?

  • 34. Data: 2014-12-29 00:06:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > samochodów żeby nie oddawać każdemu za białe spodnie smarują praktycznie
    > nie brudzącym smarowidłem. Podstawę prawną i normę też chcesz przygłupie

    Nosisz białe spodnie? :-))))

  • 35. Data: 2014-12-29 00:15:54
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 00:06:10 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Nosisz białe spodnie? :-))))

    Przy azbeście robisz że białe źle Ci się kojarzy? No chyba że w branży pogrzebowej
    robisz i co za różnica czy masz ciuchy upaprane piachem czy grafitem od kluczyków.

  • 36. Data: 2014-12-29 01:10:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > co za różnica czy masz ciuchy upaprane piachem czy grafitem od kluczyków.

    Czemu tak ten grafit przeżywasz? Używałeś go kiedyś?
    Kilka razy stosowałem i ani razu nie nabrudziłem.

  • 37. Data: 2014-12-29 01:29:25
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 01:10:54 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Czemu tak ten grafit przeżywasz? Używałeś go kiedyś?
    > Kilka razy stosowałem i ani razu nie nabrudziłem.

    Srałeś a nie stosowałeś.

  • 38. Data: 2014-12-29 01:31:47
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 29/12/14 01:29, k...@g...com wrote:
    > Srałeś

    Na sranie to węgiel (czarny), a nie grafit (srebrny).
    3.V poziom!

    --
    Alf/red/

  • 39. Data: 2014-12-29 08:34:20
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > WD40 wypiera wode, natłuszcza i... łapie kurz.
    > Nie jest to dobre rozwiazanie dla zamka - jego trwałości.

    Ciekawe bo lalem WD40 wielokrotnie bo mialem pod reka i jakos nic sie nie
    stalo.
    Ostatnio dwa dni temu odmrazalem nim wszystkie zamki.

    > Jest olej silikonowy (w sprayu) do zamków właśnie. Smatuje i zabezpiecza -
    > proponuje tego środka użyć.

    Kazde smarowidlo lapie kurz. Jedne mniej, drugie wiecej. Olej silikonowy
    rowniez.

  • 40. Data: 2014-12-29 09:16:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Na sranie to węgiel (czarny), a nie grafit (srebrny).
    > 3.V poziom!

    Srebrny powiadasz, no moze troche sie mieni na srebrno jak np. olowkiem
    piszesz :)
    Ale grafit jest czarny i smar grafitowy tez:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafit
    http://autogp.pl/images/smary/malwa_smar_gafitowy_pu
    delko.jpg

    Dodatkowo kolega Przemol chyba nie doczytal skladu tego preparatu, ktory
    zaproponowal.
    Spodobal mi sie pewien opis (chyba smaru stalego), akurat z jakiejs strony
    rowerowej:
    "Co prawda służy do smarowania przekładni łańcuchowych, ale nie jest
    odpowiedni do roweru. Jest to plastyczny smar, który łapie wszystko co leży
    na drodze. Całkowity brak penetracji - nie smaruje sworzni łańcucha. Dobry w
    zastosowaniach w parku maszynowym gospodarstwa rolnego." :)
    Smar grafitowy w sprayu jako suchy moglby byc dobry do bebenkow ale tylko
    idealnie czystych w srodku i jesli spray oprocz grafitu zawieralby tylko
    rozpuszczalniki, ktore szybko sie ulotnia, bez zadnych dodatkow olejowych bo
    to juz jest zupelny bezsens.
    Fabrycznie rzeczywiscie chyba nikt nie stosuje i faktycznie gdy rozbieralem
    kiedys drzwi to na prowadnicach, drutach, linkach i na bebenkach byly
    pozostalosci po jakims smarze bialym, ale mysle, ze do bebenkow
    nieprzeznaczonym.
    Wszelkie bebenki fabrycznie w zakladzie, ktory je produkuje smaruje sie w
    niewielkiej ilosci olejem maszynowym, ktory tez lapie powoli syf. Najlepiej
    jakby bebenek caly czas byl suchy :)