  • 21. Data: 2014-12-28 17:27:27
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: rAzor <a...@r...strikes_baaack.nsa>

    > nie wiem czy to istotne, ale golf 4
    >
    > zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...
    >
    > szukam na to patentu...
    >
    > czy można do zamka nalać oleju?
    >
    > kolega radzi mi, że lepiej WD40...
    >
    > ale WD40 to na pewno zamarznie...
    >
    > wlałbym kurde oleju, da to coś?

    Którędy się woda dostaje? Przez dziurkę kluczyka, czy gdzieś po obwodzie
    zamka? Ja bym zaciapał z zewnatrz jakimś smarem i po jabłkach.

    A jeśli juz się stało i zamarzło, to (niektórzy pewnie bedą się cieszyć)
    znakomicie sprawdza się szczelny woreczek foliowy napełniony gorącą wodą
    jako kompres na zamek.

  • 22. Data: 2014-12-28 17:37:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 17:27:32 UTC+1 użytkownik rAzor napisał:

> [...]
    >
    > A jeśli juz się stało i zamarzło, to (niektórzy pewnie bedą się cieszyć)
    > znakomicie sprawdza się szczelny woreczek foliowy napełniony gorącą wodą

    A najlepiej sprawdza się dowolny odmrażacz do zamków użyty jak jeszcze nie ma mrozów.

  • 23. Data: 2014-12-28 17:50:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > A w fabrykach klamek do samochodów mają
    > biały grafit? Bo smar jakiego używają jest biały.

    Klamki to jedno a wkład zamka to co innego.

  • 24. Data: 2014-12-28 17:53:07
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 17:49:38 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Klamki to jedno a wkład zamka to co innego.

    Nie kombinuj jak koń pod górę ze słówkami. Dobrze wiesz o co chodzi. Białym smarem
    jest to w fabryce smarowane. I klamki i wkładki.

  • 25. Data: 2014-12-28 19:27:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    ps.com...

    > Nie kombinuj jak koń pod górę ze słówkami.
    > Dobrze wiesz o co chodzi.

    Nie wiem.

    > Białym smarem jest to w fabryce smarowane.
    > I klamki i wkładki.

    Podasz jakieś wiarygodne źródła tej informacji?

  • 26. Data: 2014-12-28 20:03:49
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 19:27:46 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Nie wiem.

    > Podasz jakieś wiarygodne źródła tej informacji?

    Przyłapany na głupocie zaczynasz rzeźbić w gównie. Jak byś chociaż raz w życiu miał w
    ręku nową kompletną klamkę z bębenkiem to byś wiedział. Ciekawe ile lat trzeba być w
    USA żeby mieć początki martwicy mózgu?

  • 27. Data: 2014-12-28 21:02:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > Jak byś chociaż raz w życiu miał w ręku nową
    > kompletną klamkę z bębenkiem to byś wiedział.
    > Ciekawe ile lat trzeba być w USA żeby mieć

    Podasz te źródła czy nie potrafisz?
    Bo chyba nie powiesz mi, że nowy bębenek otwierałeś?

  • 28. Data: 2014-12-28 21:48:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 grudnia 2014 21:01:32 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Podasz te źródła czy nie potrafisz?
    > Bo chyba nie powiesz mi, że nowy bębenek otwierałeś?

    Paragraf 22. Pylisty smar brudzący na czarno i białe spodnie. Taki wynalazek do
    zamków tylko amerykanie mogą stosować. To jak z tą martwicą? Już chyba masz.

  • 29. Data: 2014-12-28 22:04:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Nie. Do zamków nie stosuje się żadnych olejów!

    oczywiscie ze sie stosuje, ja na przyklad od zawsze psikam silikonami
    w sprayu i na dzialanie zamkow nie narzekam

    byc moze "producent nie przewiduje" i zamiast 100000 otworzen bede mial
    tylko 20000 ale przy dwoch otwarciach dziennie i tak predzej samochod
    mi sie rozpadnie niz zamek zacznie sprawiac problemy

    --
    http://db.org.pl/

  • 30. Data: 2014-12-28 23:28:51
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-12-27 18:03, platformowe głupki wrote:
    > nie wiem czy to istotne, ale golf 4
    >
    > zamarza mi zamek, tak, że nie da się włożyć kluczyka...

> [...]

    WD40 wypiera wode, natłuszcza i... łapie kurz.
    Nie jest to dobre rozwiazanie dla zamka - jego trwałości.

    Jest olej silikonowy (w sprayu) do zamków właśnie. Smatuje i zabezpiecza
    - proponuje tego środka użyć.