-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zamarzający zamek
Date: Mon, 29 Dec 2014 09:16:12 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <m7r2m7$nii$1@node1.news.atman.pl>
References: <m7mooe$qph$1@node2.news.atman.pl> <m7p68t$n1k$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<m7pca9$gg7$1@dont-email.me>
<b...@g...com>
<m7pi28$84d$1@dont-email.me>
<3...@g...com>
<m7pni2$tu0$1@dont-email.me>
<9...@g...com>
<m7q1bi$3a0$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<m7q2c8$6r0$1@dont-email.me>
<7...@g...com>
<m7q65l$i93$1@dont-email.me>
<c...@g...com>
<m7q7dj$dtu$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1419841031 24146 89.76.149.73 (29 Dec 2014 08:17:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2014 08:17:11 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2553312
[ ukryj nagłówki ]
> Na sranie to węgiel (czarny), a nie grafit (srebrny).
> 3.V poziom!
Srebrny powiadasz, no moze troche sie mieni na srebrno jak np. olowkiem
piszesz :)
Ale grafit jest czarny i smar grafitowy tez:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafit
http://autogp.pl/images/smary/malwa_smar_gafitowy_pu
delko.jpg
Dodatkowo kolega Przemol chyba nie doczytal skladu tego preparatu, ktory
zaproponowal.
Spodobal mi sie pewien opis (chyba smaru stalego), akurat z jakiejs strony
rowerowej:
"Co prawda służy do smarowania przekładni łańcuchowych, ale nie jest
odpowiedni do roweru. Jest to plastyczny smar, który łapie wszystko co leży
na drodze. Całkowity brak penetracji - nie smaruje sworzni łańcucha. Dobry w
zastosowaniach w parku maszynowym gospodarstwa rolnego." :)
Smar grafitowy w sprayu jako suchy moglby byc dobry do bebenkow ale tylko
idealnie czystych w srodku i jesli spray oprocz grafitu zawieralby tylko
rozpuszczalniki, ktore szybko sie ulotnia, bez zadnych dodatkow olejowych bo
to juz jest zupelny bezsens.
Fabrycznie rzeczywiscie chyba nikt nie stosuje i faktycznie gdy rozbieralem
kiedys drzwi to na prowadnicach, drutach, linkach i na bebenkach byly
pozostalosci po jakims smarze bialym, ale mysle, ze do bebenkow
nieprzeznaczonym.
Wszelkie bebenki fabrycznie w zakladzie, ktory je produkuje smaruje sie w
niewielkiej ilosci olejem maszynowym, ktory tez lapie powoli syf. Najlepiej
jakby bebenek caly czas byl suchy :)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.14 14:21 Pszemol
- 29.12.14 16:32 AL
- 29.12.14 16:52 Czesław Wiśniak
- 29.12.14 21:32 cef
- 29.12.14 21:46 Czesław Wiśniak
- 29.12.14 21:54 cef
- 29.12.14 22:18 MichaelDataR
- 29.12.14 22:31 cef
- 29.12.14 23:12 Czesław Wiśniak
- 30.12.14 02:15 MichaelData(R)
- 30.12.14 10:46 RoMan Mandziejewicz
- 30.12.14 10:51 Crimi
- 30.12.14 15:10 MichaelDataŽ
- 30.12.14 15:16 Czesław Wiśniak
- 30.12.14 16:55 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=