  • Data: 2014-12-30 10:51:53
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-30 10:46, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > WD-40 wypłukuje też resztki smaru :(

    Nazwa WD-40 wzięła się stąd że zrobiono 40 prób
    z różnymi substancjami i dopiero za 40-stym razem udało się
    stworzyć `cudowny środek` w tym tłuszcz wieloryba.
    Czytałem gdzieś o tym i uwierzyłem ;)
    WD-40 jest opatentowany, PR-owcy WD-40 zrobili wszystko abym
    uwierzył. WD-40 ma kilkanaście zastosowań.