  • Data: 2014-12-30 02:15:16
    Temat: Re: zamarzający zamek
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" wydumał(a) w wiadomości ID news:54a1c828$0$2642$65785112@news.neostrada.pl
    > Rozbierać i smarować?

    No nie musisz. Wystarczy że przed mrozem "wyprzesz" wodę/wilgoć WD-40. Jeden
    "sik" i po problemie :)

    > Nigdy niczego takiego nie robiłem, zarówno w samochodach
    > starych jak i nowych, użytkowanych na okrągło przez cały rok.

    Jakie auta? Model/rocznik? Chcesz rozmawiać o szczegółach to przedstaw.

    > Miałem wilgoci dość (szron wewnątrz na szybach) ale nigdy nie zamarzał mi
    > zamek.
    > Więc to musi być zamek do d...

    Mi też nie zamarza, używam pilota :]

    Masz garaż? Może nawet nie doczułeś formy przymarzania całych drzwi nie pisząc o
    odśnieżaniu czy skrobaniu szyb :D
    --
    Michael________