-
21. Data: 2014-01-26 19:31:53
Temat: Re: zamarzająca szyba
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
inny punkt siedzenia... wrote:
> szybkie pytanko macie jakiś patent na zamarzającą od środka szybę, a
> właściwie wszystkie? nie da się jeździć, raz oskrobię, przejadę 100m,
> zostawię przychodzę za 2 godziny, a szyby białe...
>
> czemu tak się dzieje? kolega mówi, że w jego ceed'zie szyba nie
> zamarza od środka...
problem z wentylacją i wilgoć w samochodzi...
-
22. Data: 2014-01-26 20:11:36
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: neoniusz <n...@j...org>
W dniu 26.01.2014, 15:29, k...@g...com pisze:
> Jestem przyzwyczajony że w necie ignoranci tworzą wirtualną rzeczywistość
Swietnie sie podsumowales.
> Rozgrzewa się do wysokiej temperatury żeby od niej zapaliło się paliwo.
ROTFL. I z tego wlasnie powodu diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym.
-
23. Data: 2014-01-26 20:16:43
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 20:11:36 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
> W dniu 26.01.2014, 15:29, k...@g...com pisze:
>
>
>
> > Jestem przyzwyczajony że w necie ignoranci tworzą wirtualną rzeczywistość
>
>
>
> Swietnie sie podsumowales.
>
>
>
> > Rozgrzewa się do wysokiej temperatury żeby od niej zapaliło się paliwo.
>
>
>
> ROTFL. I z tego wlasnie powodu diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym.
Nie jesteś mnie w stanie dupku sprowokować. Jak byś był taki wysoki jak głupi to
mógłbyś Księżyc lizać. Zamiast się mądrować wykręć świece wstaw zaślepki i opisz jak
auto super jechało. Oczywiście tego nie zrobisz bo z wyjątkiem komputera i netu nie
masz nic więcej.
-
24. Data: 2014-01-26 23:12:49
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2014-01-26 20:16, k...@g...com pisze:
> W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 20:11:36 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
>> W dniu 26.01.2014, 15:29, k...@g...com pisze:
>>
>>
>>
>>> Jestem przyzwyczajony że w necie ignoranci tworzą wirtualną rzeczywistość
>>
>>
>>
>> Swietnie sie podsumowales.
>>
>>
>>
>>> Rozgrzewa się do wysokiej temperatury żeby od niej zapaliło się paliwo.
>>
>>
>>
>> ROTFL. I z tego wlasnie powodu diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym.
>
> Nie jesteś mnie w stanie dupku sprowokować. Jak byś był taki wysoki jak głupi to
mógłbyś Księżyc lizać. Zamiast się mądrować wykręć świece wstaw zaślepki i opisz jak
auto super jechało. Oczywiście tego nie zrobisz bo z wyjątkiem komputera i netu nie
masz nic więcej.
>
Jeśli zaślepki będą mieć kształt dokładnie taki jak świeca, to w
temperaturach dodatnich, nie powinno być różnicy.
Ty, głupku, chcesz wykręcić długie świece żarowe i wkręcić krótkie
zaślepki. I chyba nie zdajesz sobie sprawy, o ile tym zwiększysz
objętość komory spalania w dieslu. A co za tym idzie, znacznie
zmniejszysz kompresję i będziesz się dziwił, że silnik nie działa jak
powinien.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
25. Data: 2014-01-26 23:31:28
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 23:12:49 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
napisał:
> W dniu 2014-01-26 20:16, k...@g...com pisze:
>
> > W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 20:11:36 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
>
> >> W dniu 26.01.2014, 15:29, k...@g...com pisze:
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >>> Jestem przyzwyczajony że w necie ignoranci tworzą wirtualną rzeczywistość
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> Swietnie sie podsumowales.
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >>> Rozgrzewa się do wysokiej temperatury żeby od niej zapaliło się paliwo.
>
> >>
>
> >>
>
> >>
>
> >> ROTFL. I z tego wlasnie powodu diesel jest silnikiem o zaplonie samoczynnym.
>
> >
>
> > Nie jesteś mnie w stanie dupku sprowokować. Jak byś był taki wysoki jak głupi to
mógłbyś Księżyc lizać. Zamiast się mądrować wykręć świece wstaw zaślepki i opisz jak
auto super jechało. Oczywiście tego nie zrobisz bo z wyjątkiem komputera i netu nie
masz nic więcej.
>
> >
>
>
>
> Jeśli zaślepki będą mieć kształt dokładnie taki jak świeca, to w
>
> temperaturach dodatnich, nie powinno być różnicy.
>
> Ty, głupku, chcesz wykręcić długie świece żarowe i wkręcić krótkie
>
> zaślepki. I chyba nie zdajesz sobie sprawy, o ile tym zwiększysz
>
> objętość komory spalania w dieslu. A co za tym idzie, znacznie
>
> zmniejszysz kompresję i będziesz się dziwił, że silnik nie działa jak
>
> powinien.
>
>
>
> --
>
> Marcin "Kenickie" Mydlak
>
> Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
>
> P307 2.0HDi/90
>
> "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Debil taki jak ty nawet wkręcenie zaślepek spierdoli. Koło chuja mi lata czy wiesz od
czego powinno zapalać się wtryśnięte paliwo czy nie wiesz. Możesz umrzeć w niewiedzy
mając dyplom wiejskiego głupka.
-
26. Data: 2014-01-27 10:46:23
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: robot <r...@v...pl>
W dniu 2014-01-25 16:25, inny punkt siedzenia... pisze:
> http://allegro.pl/samochodowy-pochlaniacz-wilgoci-fo
rmula-finska-i3876127202.html
> a coś takiego?
Ja kiedyś kupiłem pochłaniacz, ale taki zwykły nie "samochodowy".
Nic to nie pomogło.
--
pozdro
-
27. Data: 2014-01-28 22:18:42
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2014-01-26 23:31, k...@g...com pisze:
>
> Debil taki jak ty nawet wkręcenie zaślepek spierdoli. Koło chuja mi lata czy wiesz
od czego powinno zapalać się wtryśnięte paliwo czy nie wiesz. Możesz umrzeć w
niewiedzy mając dyplom wiejskiego głupka.
>
A coś merytorycznie? Czy może próbujesz atakować, bo wiesz, że
strzeliłeś babola, ale nie masz za grosz godności by się do tego
przyznać? Za cienki w grzebyku jesteś, kurczaczku.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
28. Data: 2014-01-28 23:44:09
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: k...@g...com
W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 22:18:42 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
napisał:
> W dniu 2014-01-26 23:31, k...@g...com pisze:
>
> >
>
> > Debil taki jak ty nawet wkręcenie zaślepek spierdoli. Koło chuja mi lata czy
wiesz od czego powinno zapalać się wtryśnięte paliwo czy nie wiesz. Możesz umrzeć w
niewiedzy mając dyplom wiejskiego głupka.
>
> >
>
>
>
> A coś merytorycznie? Czy może próbujesz atakować, bo wiesz, że
>
> strzeliłeś babola, ale nie masz za grosz godności by się do tego
>
> przyznać? Za cienki w grzebyku jesteś, kurczaczku.
>
>
>
> --
>
> Marcin "Kenickie" Mydlak
>
> Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
>
> P307 2.0HDi/90
>
> "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Merytorycznie to tak ze mądry wie o co chodzi z uproszczeniem w stylu wyjmij świecę
żarową. Ona jest tak potrzebna jak powietrze do oddychania. Mądry nawet jak nie
wiedział to się zastanowi i uzna że potrzebna. Wiejski głupek będzie szukał dziury w
całym. Każdy pełnosprawny dizel zapali w korzystnych warunkach bez świec. Ludzie
jesienią się dowiadują że coś za długo muszą kręcić rozrusznikiem. Po wymianie świec
usterka znika. Przy -10 świeca nie jest w stanie z wyjątkiem siebie nic ugrzać. Nie
ta moc. Wtryśnięte paliwo wcale nie musi się zapalić. Ale jak trafi na coś ugrzane do
kilkuset stopni to zapali się na 100%. W czasie pracy świeca jest rozgrzana do
kilkuset stopni ciepłem spalania w cylindrze. I to że jest bardzo gorąca ułatwia
zapłon. Zapłon nie może być w dowolnym miejscu w cylindrze. Płomień musi rozejść się
w sposób kontrolowany, bo tylko wtedy spali się cała albo prawie cała ilość
wtryśniętego paliwa. Jak tego nie rozumiesz to nie jest to mój problem tylko twój.
Pracujący silnik wysokoprężny z rozgrzaną do kilkuset stopni świecą żarową która
ułatwia zapłon paliwa dalej jest silnikiem o zapłonie samoczynnym. Bo do zapłonu nie
potrzebuje energii z zewnętrznego źródła.
-
29. Data: 2014-01-29 08:41:10
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: Adam <a...@p...onet.pl>
W dniu 2014-01-28 23:44, k...@g...com pisze:
> W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 22:18:42 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
napisał:
>> W dniu 2014-01-26 23:31, k...@g...com pisze:
>>
>>>
>>
>>> Debil taki jak ty nawet wkręcenie zaślepek spierdoli. Koło chuja mi lata czy
wiesz od czego powinno zapalać się wtryśnięte paliwo czy nie wiesz. Możesz umrzeć w
niewiedzy mając dyplom wiejskiego głupka.
>>
>>>
>>
>>
>>
>> A coś merytorycznie? Czy może próbujesz atakować, bo wiesz, że
>>
>> strzeliłeś babola, ale nie masz za grosz godności by się do tego
>>
>> przyznać? Za cienki w grzebyku jesteś, kurczaczku.
>>
>>
>>
>> --
>>
>> Marcin "Kenickie" Mydlak
>>
>> Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
>>
>> P307 2.0HDi/90
>>
>> "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
>
> Merytorycznie to tak ze mądry wie o co chodzi z uproszczeniem w stylu wyjmij świecę
żarową. Ona jest tak potrzebna jak powietrze do oddychania. Mądry nawet jak nie
wiedział to się zastanowi i uzna że potrzebna. Wiejski głupek będzie szukał dziury w
całym. Każdy pełnosprawny dizel zapali w korzystnych warunkach bez świec. Ludzie
jesienią się dowiadują że coś za długo muszą kręcić rozrusznikiem. Po wymianie świec
usterka znika. Przy -10 świeca nie jest w stanie z wyjątkiem siebie nic ugrzać. Nie
ta moc. Wtryśnięte paliwo wcale nie musi się zapalić. Ale jak trafi na coś ugrzane do
kilkuset stopni to zapali się na 100%. W czasie pracy świeca jest rozgrzana do
kilkuset stopni ciepłem spalania w cylindrze. I to że jest bardzo gorąca ułatwia
zapłon. Zapłon nie może być w dowolnym miejscu w cylindrze. Płomień musi rozejść się
w sposób kontrolowany, bo tylko wtedy spali się cała albo prawie cała ilość
wtryśniętego paliwa. Jak tego ni
e rozumiesz to nie jest to mój problem tylko twój. Pracujący silnik wysokoprężny z
rozgrzaną do kilkuset stopni świecą żarową która ułatwia zapłon paliwa dalej jest
silnikiem o zapłonie samoczynnym. Bo do zapłonu nie potrzebuje energii z zewnętrznego
źródła.
>
Zauważcie jeszcze chłopaki, zanim się pobijecie ;) że są starsze dizle z
komorą wstępną - i te trudno odpalić bez podgrzania świec, i są nowsze z
wtryskiem bezpośrednim, ale też o 2 głównych konstrukcjach - ze świecami
płytkowymi i świecami prętowymi.
Ponadto silniki uturbione są odprężone względem podobnych konstrukcyjnie
wolnossących.
Bez grzania świec najłatwiej odpalić wersje CR-2 (wtryskiwacze pracujące
na ok. 1600 do 1800 bar) oraz CR-3 (ponad 2000 bar) - powinny w okolicy
zera Celsiusza odpalić od razu.
Przykładowo Freelander 1 po liftingu, silnik TD4 (czyli M47R) - palił
przy zerze bez grzania jak gdyby nic, tylko przez chwilę były białe,
"naftowe" spaliny i smród. Common Rail 2 gen, ok. 1650 bar, turbo.
Silnik Mitsubishi 4M40 (np. Pajero II, 2.8TD) - już przy zerze miewa
problemy (bez świec). Wtrysk pośredni i turbo.
Niektóre czołgi w czasie II W.Ś. paliły bez grzania, ale miały "wtrysk"
sprężonego powietrza ;)
--
Pozdrawiam.
Adam
-
30. Data: 2014-01-29 18:13:43
Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Sat, 25 Jan 2014 14:03:08 -0800 (PST), k...@g...com wrote:
>Weź je latem wykręć. Latem bez świec też zapali. I wkręć w ich miejsce zaślepki.
Przekonasz się że one grzeją cały czas jak silnik pracuje. Tylko nie są prądem grzane
a spalającą się mieszanką. Jak wyjmiesz świece żeby w cylindrze ich nie było to auto
tak średnio będzie jechało.
Te, drób, Ty nie myślałeś kiedyś o napisaniu książki? Takiej o
"nowoczesnych rozwiązaniach w konstrukcji silników"?
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145