  • 31. Data: 2014-01-29 19:48:38
    Temat: Re: zamarzaj?ca szyba
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 stycznia 2014 18:13:43 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:
> [...]
    Przekonasz się że one grzeją cały czas jak silnik pracuje. Tylko nie są prądem grzane
    a spalającą się mieszanką. Jak wyjmiesz świece żeby w cylindrze ich nie było to auto
    tak średnio będzie jechało.

    > Te, drób, Ty nie myślałeś kiedyś o napisaniu książki? Takiej o
    >
    > "nowoczesnych rozwiązaniach w konstrukcji silników"?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    Takie książki zostały już napisane a nowe się piszą. Nie ma sensu dublować. Problem
    niektórych grupowiczów polega na tym że nie wiedzą co to jest książka. Zresztą po co
    im książka jak mają niusy i stąd wiedzę czepią garściami.

  • 32. Data: 2014-01-29 21:21:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jan 2014 10:48:38 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > dublować. Problem niektórych grupowiczów polega na tym że nie wiedzą co
    > to jest książka. Zresztą po co im książka jak mają niusy i stąd wiedzę

    najgorzej ja czerpią od Ciebie. Bo potem wstyd przed całą wsią jak się
    nia pochwalą.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2014-01-30 13:57:28
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 29 stycznia 2014 21:21:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > najgorzej ja czerpią od Ciebie. Bo potem wstyd przed całą wsią jak się
    >
    > nia pochwalą.
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Przymusu nie ma. Możesz umrzeć głupi. Dla ciebie to i tak żadna różnica. Nawet nie
    zauważysz że umierasz głupi.

  • 34. Data: 2014-01-30 14:19:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 30 Jan 2014 04:57:28 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Przymusu nie ma. Możesz umrzeć głupi. Dla ciebie to i tak żadna różnica.
    > Nawet nie zauważysz że umierasz głupi.

    coś cieniutko. Coraz dłużej zajmuje Ci wymyślanie coraz głupszych
    odpowiedzi.

  • 35. Data: 2014-01-30 14:23:14
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    koniec offtopa Panowie!

  • 36. Data: 2014-01-30 14:40:08
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2014 14:19:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Na głupie zaczepki nie może być mądrych odpowiedzi bo zaczepiający by nie zrozumiał.

  • 37. Data: 2014-01-30 17:28:53
    Temat: Re: zamarzająca szyba
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-25 16:43, ToMasz wrote:
> [...]
    rmula-finska-i3876127202.html

    > w aucie masz w sumie kilka litrów wody.

    To chyba jak uwzględnisz zawartość wody w płynach eksploatacyjnych;)

    I nie zapominaj, że sam kierowca składa się w 3/4 z H2O;)

    Shrek.