  • 11. Data: 2015-07-15 10:49:50
    Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-15 o 10:22, Chris pisze:

    > Pentagram ma OK (reklamowałem HUB HDMI) ale Overmax to faktycznie lipa.

    A ja reklamowałem Pentagrama - nie dość że tablety miały masowo wadę
    fabryczną, to jeszcze ludzie czekali miesiącami na naprawę, ja czekałem
    ponad pół roku.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-07-15 10:55:27
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-15 o 10:49, Liwiusz pisze:

    > A ja reklamowałem Pentagrama - nie dość że tablety miały masowo wadę
    > fabryczną, to jeszcze ludzie czekali miesiącami na naprawę, ja czekałem
    > ponad pół roku.

    Kiedyś był inny serwis (APN) obecnie z EURO RMA jest dużo lepiej.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2015-07-15 11:01:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-15 o 10:55, Chris pisze:

    > Kiedyś był inny serwis (APN) obecnie z EURO RMA

    To było w zeszłym roku, w EURO RMA.

    > jest dużo lepiej.

    Skoro pół roku to lepiej, to boję się pytać jak było dawniej.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-07-15 14:41:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Bolko" 8...@g...co
    >: No i co z gwarancją? (chyba że chińskie się nie psują)

    >To, co kupimy w Polsce ma gwarancje? ;)
    >Fujitsu Siemens i Acer --- OK.

    Acer, poj*** Cie ?

    Notebooka kupilem, eMachines co to przejete przez Acera zostaly.

    Windows preinstalowany, ale ja taki niedowiarek jestem, ze instaluje
    na nowo.
    CD zgralem, a tam zamiast typowego windowsa jakis super program
    instalacyjny - wada nr 1.
    I co najlepsze nie dziala.
    Infolinia (+) twierdzi ze widac to co na dysku uszkodzone jakos, nie
    ma sprawy naprawia - trzeba im tylko wyslac komputer.
    Do Bratyslawy. Przysla kuriera na ich koszt (+).
    Nie mowie, naprawili nawet w miare szybko, ale niesmak pozostal.
    Zamiast podac jakis link do sciagniecia czy przyslac CD w kopercie,
    to tydzien bez komputera.
    A niech sie po drodze cos stanie, to w jakim kraju bedziesz sie
    awanturowal ?

    >Kupiłem kilka drobiazgów w DX -- nie psują się,
    >jeśli nie liczyć przewodu USB z ładowarki samochodowej.
    >Ale czy zakupy ,,bezpośrednie'' są tańszy od tych, które możliwe są w
    >Auchan?...

    Auchan ma asortyment ograniczony, czas pracy ograniczony, no i mam do
    niego z 10 km w jedna strone :-)

    J.

  • 15. Data: 2015-07-15 15:07:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 15 Jul 2015 09:38:45 +0200, w
    <n...@4...com>, dizel <x...@x...xx> napisał(-a):

    > Do zakupów na alli najlepiej zamówić sobie kartę wirtualną z mbanku
    > rozliczaną w usd, przed transakcją ładujesz tą kartę odpowiednią kwotą
    > i po transakcji można z powrotem karte wyzerować przelewając pozostałą
    > kwotę na konto.

    Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak bank ci ją
    zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

  • 16. Data: 2015-07-15 15:44:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Krystek pisze tak:

    > Ustawiasz sobie przed transakcją przez WWW limit na karcie na
    > określoną kwotę na zakupy internetowe, a po całej operacji możesz
    > znowu zmienić na 0.

    no tak tylko że w moim pop. banku nie można tego ustawić. Co ja tam
    jeszcze robie? :/

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 17. Data: 2015-07-15 15:49:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    r...@k...pl pisze tak:

    > Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak
    > bank ci ją zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne
    > bezpieczeństwo...

    Zwykły MasterCard z limitem powiedzmy 5000zł. Wycofuję kasę. Robię sam
    sobie przelew na 4000zł a za pozostały tysiąc kupuje coś na ali.

    Przychodzi obciążenie powiedzmy na 3000zł system to odrzuca
    czy mam na karcie -2000zł w plecy?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 18. Data: 2015-07-15 22:45:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 15 Jul 2015 15:07:49 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak bank ci ją
    >zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

    Zdaję sobie z tego sprawę, tyle że jeśli będzie to transakcja
    autoryzowana to jak będzie zero na karcie to i tak będzie odmowa, jak
    będzie nieautoryzowana to zrobi się debet niestety.
    No ale jakoś ludzie robią te zakupy na alli w końcu i nie sądzę żeby
    wszyscy byli potem obciążani bez powodu.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-07-16 01:48:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mo57gr$jk$...@n...news.atman.pl

    > To było w zeszłym roku, w EURO RMA.

    > Skoro pół roku to lepiej, to boję się pytać jak było dawniej.

    Każdy ma swoje standardy. Wg Chrisa pół roku to OK.
    Aż strach myśleć, co było wcześniej. :)

    U mnie Acer i FS -- po kilka dni.

    Gdy w FS coś gdzieś zawisło na dwa dni, wybuchło coś na kształt paniki.
    Aż musiałem uspakajać i wyjaśniać, że nie dzieje się mi krzywda. :)

    Za drugim razem (chyba za drugim) w SF nie włożono mi 1 GiB RAMek.
    Zgłosiłem i wyjaśnili mi, że standardowo wyjmują wszystko, co nie
    pasuje, aby wykluczyć błędy, i że na pewno gdzieś w pudełku ten 1 GiB
    leży luzem. Gdy powiedziałem, że fabrycznie były 2 GiB a w pudełku nie
    ma luźnej pamięci, obiecali sprawdzenie i odezwanie się. Odezwali się
    szybko i zapytali, czy mają wysłać kuriera po notebook, czy mogę (tu
    byli bardzo delikatni) sam wstawić RAMkę, gdy mi przyślą. Powiedziałem,
    że ze samodzielnym wstawieniem nie będę miał problemów. Dziękowaniem nie
    było końca, przeprosinom także. Przysłali szybko, choć wcale mi na takim
    ekspresie nie zależało.

    Kradzież raczej odpada -- 1 GiB DDR2 miał rynkową wartość problematyczną.
    W komisie nikt tego nawet za dychę by nie kupił. :) Wiem, bo akurat wtedy
    chciałem zamienić 1 GiB z netbooka na 2 GiB. I zrozumiałem, że mogę kupić
    2 GiB, ale nie mogę sprzedać (nawet za przysłowiową dychę) 1 GiB.

    Acer przyjął zgłoszenie w ostatnim dniu gwarancji (namawiał do złożenia
    zgłoszenia) i przyjął po upływie gwarancji. W efekcie wymienił akumulator
    na nowy, dwakroć pojemniejszy. Albo soft kłamie (raczej nie -- akumulator
    trzymać potrafi do 10 godzin bardzo oszczędnej pracy) albo ten nowy
    akumulator (Sony -- fabrycznie był Sanyo) nie zużywa się. Nie powiem,
    że dużo czasu netbook jest używany, ale przez 3 lata i chyba 9 miesięcy
    nie widać problemów. Żadnych problemów.

    Akumulator miał półroczną gwarancję, cały netbook -- roczną.
    Zgłaszałem w ostatnim dniu rocznej gwarancji. (czyli pół roku
    po terminie gwarancji samego akumulatora) Serwis zauważył, że
    wprawdzie napisane jest, iż akumulator ma tylko półroczną
    gwarancję, ale chodzi o ogniwa; elektronika akumulatora ma
    gwarancję roczną.

    W obu serwisach jak nie w Polsce. :)
    FS miał serwis (LetMeRepair) chyba gdzieś w centrum Polski.
    Acer miał serwis w Czechach.

    Taka współpraca to czysta przyjemność.

    FS niepotrzebnie wymienił mi dysk na zupełnie nowy. (250 GB WDC)
    Wolałbym nowy akumulator. :) Nowy dysk szybko ustąpił (miejsca 500 GB
    Seagate. Ten dysk (500 GB Seagate) sukcesywnie padał i został wymieniony
    na taki sam, wyjęty z netbooka. Do Netbooka powędrowała Toshiba (320 GB,
    która kupiona jako dysk zewnętrzny nie potrafiła poprawnie startować
    z USB -- piknięcie prądu w czasie startu przewyższało wydajność
    2 notebookowych gniazdek USB) a teraz jest w tym netbooku
    zreperowany (softowo) dysk z notebooka.

    Dysk zreperowałem samodzielnie jakimś softem ze strony Seagate.
    HDTune pokazywał czerwone kwadraciki przed naprawą i dysk nie
    nadawał się do pracy -- system zawieszał się. Próba separowania
    uszkodzeń za pomocą nieużywanych partycji była trudna, bo tych
    uszkodzeń było sporo na całym dysku. Po naprawie dysk śmiga
    jak nowy. :) (panie -- mówka, nie śmigania! pachnie fabryką!!!
    a SMART kłamie!!!)

    Nie wiem, dlaczego serwis FS wymienił mi sprawny dysk na nowy.
    Być może zasugerował się softową zawartością. :) Przed wysyłką
    dysk zamazałem w specyficzny sposób, który mógł być odczytany
    jako błędna praca dysku. Zgłaszałem serwisowi coś, co nie miało
    związku z dyskiem, ponadto chyba uprzedzałem o zamazaniu zawartości
    dysku, więc raczej nie należało szukać błędu na dysku.

    Bezproblemowo jest/było w: Carrefourze, Macro, Realu, Auchan...
    W Auchan bywa różnie, ale w najgorszym wypadku jest jeszcze bardzo dobrze.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2015-07-16 09:03:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Każdy ma swoje standardy. Wg Chrisa pół roku to OK.
    > Aż strach myśleć, co było wcześniej. :)

    Nigdzie tak nie napisałem więc nie przekręcaj moich słów o nie kłam.
    Napisałem że serwis jest OK a jeśli ktoś miał pół roku coś w reklamacji
    to może niech to udowodni i pokaże dokument przyjęcia i wydania.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl