-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
Date: Thu, 16 Jul 2015 01:48:50 +0200
Organization: Aleuania-Pueruania
Lines: 102
Message-ID: <mo6rh9$6d4$1@node1.news.atman.pl>
References: <8...@g...com>
<mo3k92$r7k$1@node1.news.atman.pl> <mo557c$ck4$1@node1.news.atman.pl>
<mo56re$vj1$1@node2.news.atman.pl> <mo575v$ei4$1@node1.news.atman.pl>
<mo57gr$jk$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1437004137 6564 83.151.39.26 (15 Jul 2015 23:48:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Jul 2015 23:48:57 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1070918
[ ukryj nagłówki ]
"Liwiusz" mo57gr$jk$...@n...news.atman.pl
>>> A ja reklamowałem Pentagrama - nie dość że tablety
>>> miały masowo wadę fabryczną, to jeszcze ludzie
>>> czekali miesiącami na naprawę, ja czekałem
>>> ponad pół roku.
>> Kiedyś był inny serwis (APN) obecnie z EURO RMA
> To było w zeszłym roku, w EURO RMA.
>> jest dużo lepiej.
> Skoro pół roku to lepiej, to boję się pytać jak było dawniej.
Każdy ma swoje standardy. Wg Chrisa pół roku to OK.
Aż strach myśleć, co było wcześniej. :)
U mnie Acer i FS -- po kilka dni.
Gdy w FS coś gdzieś zawisło na dwa dni, wybuchło coś na kształt paniki.
Aż musiałem uspakajać i wyjaśniać, że nie dzieje się mi krzywda. :)
Za drugim razem (chyba za drugim) w SF nie włożono mi 1 GiB RAMek.
Zgłosiłem i wyjaśnili mi, że standardowo wyjmują wszystko, co nie
pasuje, aby wykluczyć błędy, i że na pewno gdzieś w pudełku ten 1 GiB
leży luzem. Gdy powiedziałem, że fabrycznie były 2 GiB a w pudełku nie
ma luźnej pamięci, obiecali sprawdzenie i odezwanie się. Odezwali się
szybko i zapytali, czy mają wysłać kuriera po notebook, czy mogę (tu
byli bardzo delikatni) sam wstawić RAMkę, gdy mi przyślą. Powiedziałem,
że ze samodzielnym wstawieniem nie będę miał problemów. Dziękowaniem nie
było końca, przeprosinom także. Przysłali szybko, choć wcale mi na takim
ekspresie nie zależało.
Kradzież raczej odpada -- 1 GiB DDR2 miał rynkową wartość problematyczną.
W komisie nikt tego nawet za dychę by nie kupił. :) Wiem, bo akurat wtedy
chciałem zamienić 1 GiB z netbooka na 2 GiB. I zrozumiałem, że mogę kupić
2 GiB, ale nie mogę sprzedać (nawet za przysłowiową dychę) 1 GiB.
Acer przyjął zgłoszenie w ostatnim dniu gwarancji (namawiał do złożenia
zgłoszenia) i przyjął po upływie gwarancji. W efekcie wymienił akumulator
na nowy, dwakroć pojemniejszy. Albo soft kłamie (raczej nie -- akumulator
trzymać potrafi do 10 godzin bardzo oszczędnej pracy) albo ten nowy
akumulator (Sony -- fabrycznie był Sanyo) nie zużywa się. Nie powiem,
że dużo czasu netbook jest używany, ale przez 3 lata i chyba 9 miesięcy
nie widać problemów. Żadnych problemów.
Akumulator miał półroczną gwarancję, cały netbook -- roczną.
Zgłaszałem w ostatnim dniu rocznej gwarancji. (czyli pół roku
po terminie gwarancji samego akumulatora) Serwis zauważył, że
wprawdzie napisane jest, iż akumulator ma tylko półroczną
gwarancję, ale chodzi o ogniwa; elektronika akumulatora ma
gwarancję roczną.
W obu serwisach jak nie w Polsce. :)
FS miał serwis (LetMeRepair) chyba gdzieś w centrum Polski.
Acer miał serwis w Czechach.
Taka współpraca to czysta przyjemność.
FS niepotrzebnie wymienił mi dysk na zupełnie nowy. (250 GB WDC)
Wolałbym nowy akumulator. :) Nowy dysk szybko ustąpił (miejsca 500 GB
Seagate. Ten dysk (500 GB Seagate) sukcesywnie padał i został wymieniony
na taki sam, wyjęty z netbooka. Do Netbooka powędrowała Toshiba (320 GB,
która kupiona jako dysk zewnętrzny nie potrafiła poprawnie startować
z USB -- piknięcie prądu w czasie startu przewyższało wydajność
2 notebookowych gniazdek USB) a teraz jest w tym netbooku
zreperowany (softowo) dysk z notebooka.
Dysk zreperowałem samodzielnie jakimś softem ze strony Seagate.
HDTune pokazywał czerwone kwadraciki przed naprawą i dysk nie
nadawał się do pracy -- system zawieszał się. Próba separowania
uszkodzeń za pomocą nieużywanych partycji była trudna, bo tych
uszkodzeń było sporo na całym dysku. Po naprawie dysk śmiga
jak nowy. :) (panie -- mówka, nie śmigania! pachnie fabryką!!!
a SMART kłamie!!!)
Nie wiem, dlaczego serwis FS wymienił mi sprawny dysk na nowy.
Być może zasugerował się softową zawartością. :) Przed wysyłką
dysk zamazałem w specyficzny sposób, który mógł być odczytany
jako błędna praca dysku. Zgłaszałem serwisowi coś, co nie miało
związku z dyskiem, ponadto chyba uprzedzałem o zamazaniu zawartości
dysku, więc raczej nie należało szukać błędu na dysku.
Bezproblemowo jest/było w: Carrefourze, Macro, Realu, Auchan...
W Auchan bywa różnie, ale w najgorszym wypadku jest jeszcze bardzo dobrze.
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 16.07.15 09:03 Chris
- 16.07.15 09:15 dizel
- 16.07.15 10:03 Liwiusz
- 16.07.15 11:22 Chris
- 16.07.15 12:12 Liwiusz
- 16.07.15 12:40 Chris
- 16.07.15 14:24 Pszemol
- 16.07.15 14:47 Liwiusz
- 16.07.15 14:47 marfi
- 16.07.15 14:49 marfi
- 16.07.15 14:52 Wiwo
- 16.07.15 14:56 Chris
- 16.07.15 15:59 kosmos
- 16.07.15 16:19 Chris
- 16.07.15 23:17 dizel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-02 Warszawa => Key Account Manager <=